نسخه بتا Call of Duty: Black Ops 3 بر روی PS4 با استقبال زیادی مواجه شده

نسخه بتا عنوان Call of Duty: Black Ops 3 بر روی PS4 حسابی غوغا کرده است. برای کسب اطلاعات بیشتر با میهن گیم همراه باشید.

بخش چند نفره نسخه بتا Call of Duty: Black Ops 3 بر روی PS4 در حال حاضر جزو یکی از بیشترین نسخه بتا امتحان شده به حساب می آید. طبق گفته کمپانی های Activision و Sony. میلیون ها نفر شرکت کردند و آمار دانلود و همچنین مقدار زمان تجربه این نسخه نیز چیزی فراتر از انتظار برای یک نسخه بتا بوده است.

رئیس کمپانی Treyarch یعنی Mark Lamia گفت :

ما در حال حاضر به دنبال این هستیم تا این نسخه بتا را در دست افرادی که به عنوان طرفداران این عنوان به حساب می آیند قرار دهیم، باید بگویم که ما واقعا نمی توانیم به اندازه کافی از نظرات ارزشمندی که در مورد نسخه بتا این عنوان داده اند تشکر کنیم.

Call of Duty: Black Ops 3 در نوامبر راهی بازار خواهد شد و نسخه بتا چند نفره این عنوان هم اکنون برای تجربه برای PC و Xbox One در دسترس است. این عنوان در سبک خود فوق العاده است اما اگر در قالب یک نسخه از فرنچایز Call of Duty بهش نگاه کنیم هیچ شباهتی به نسخه های قدیمی این فرنچایز نخواهد داشت و به طور کلی از سبک اصلی خود خارج شده است اما اینطور که به نظر می رسد گیمران زیاد هم از این بابت ناراضی نیستند اما گیمران قدیمی از این نسخه دل خوشی ندارند.

 

هومن محمدزاده

مدیریت وب سایت میهن گیم

شما ممکن است این را هم بپسندید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *