کاهش نظرات در بخش مقالات

با سلام و عرض خسته نباشید خدمت همه شما عزیزان :

خب با کمک و یاری خداوند و همینطور تلاش بی وقفه نویسندگان و تیم مدیریت سایت توانستیم چند امکان جدید دیگر رو به سایت اضافه کنیم که از مهمترین ان ها میتوان به :جامعه مجازی و سایت تخصصی دانلود بازی اشاره کرد که با استقبال نسبتا خوبی نیز همراه شد.تیم تحریریه سایت نیز نسبت به قبل بسیار قوی تر شده و باتوجه به اینکه دیگر همه موضوعات از سایت اصلی جدا شده اند، ادرس اصلی سایت Mihangame.com از این به بعد کار تخصصی اخبار و تحلیل بازیهای ویدیویی را در پیش خواهد گرافت و با قدرت به این کار ادامه خواهد داد و همانطور که مشاهده میکنید هر روز یک مقاله جدید به سایت ارسال میشود که در موضوعات مختلف : نقد و بررسی ، پیش نمایش ، بیوگرافی ، تاریخچه و … میباشد و اما نظرات….متاسفانه یکی از مسائلی که اشتیاق نویسنده را کم میکند شرکت نکردن شما عزیزان در نظرات مقالات میباشد و این کمی نا امید کننده است.از شما خواهش مندم از این به بعد سعی کنید در بخش مقالات نیز نظرات خود را ارسال کنید و به بحث و گفت و گو بپردازید و در مورد مقاله مورد نظر پیشنهاد و یا انتقاد خودتون رو مطرح کنید تا بتوانیم در اینده یک سایت خبری / تحلیلی حرفه ای را در کنار یکدیگر داشته باشیم.

وبسایت ها :

http://www.mihangame.com | سایت خبری / تحلیلی 

http://download.mihangame.com | سایت تخصصی دانلود بازی برای تمامی پلتفرم ها

http://social.mihangame.com | جامعه مجازی گیمر ها 

http://www.mihangame.com/shop | فروشگاه جدیدترین بازیهای روز دنیا

http://wallpaper.mihangame.com | سایت تخصصی والپیپر

http://cover.mihangame.com | سایت تخصصی کاور

http://up.mihangame.com | اپلود سنتر

 

صادق خزاعی

20 سالمه..در مشهد زندگی میکنم و از 7 سالگی گیمر شدم.از 12 سالگی هم فعالیت خودمو توی نویسندگی وبسایت های گیم شروع کردم و در حال حاضر معاون سایت میهن گیم هستم. امیدوارم مطالبی که در سایت قرار میدم، مورد توجه شما عزیزان قرار بگیرد.برای تماس با من میتونید از این نشانی استفاده کنید : sadegh@mihangame.com

شما ممکن است این را هم بپسندید

۶ پاسخ‌ها

  1. Keyvan 316 گفت:

    کاملا موافقم. کم بودن نظرات تاثیر گذاره…

  2. Mehran گفت:

    با سلام.اول باید تبریک بگویم به نویسندگان و مدیران عزیز سایت بابت پیشرفت چشمگیر سایت در این زمان کمی که راه اندازی شده. دوم این که من واقعا دوست دارم در تمامی پست های شما نظر خود را ارسال کنم اما مشکل این است که کسانی که نظر میگذارند مثل من دوست دارند که نظر شان فلفور در سایت به نمایش در آید اما در سایت شما برای قرار گرفتن یک نظر باید زمان زیادی صبر کرد.پس به نظر من شما باید قسمت نظرات سایت را مثل سایت گیمفا و دیبازی در آورید.

  3. OMID گفت:

    تشکر
    الان که دیبازی تو کما ست گیمفا تو دوره نقاهت بازی سنتر که برقها قطعه میمونه پردیس گیم و میهن گیم که پردیس به روز رسانی اینجا رو نداره.پس عملا جزو اولین منابع خبری شده میهن گیم. در مورد نظرات هم به نظر من اول بیایید امکان گذاشتن نظر با ایمیل و نام رو بردارید و فقط با عضو شدن میسر بشه.این کار باعث عضوگیری زیاد میشه و همینطور زمان برای تایید حذف میشه و مکانی برای گفتگو ایجاد میشه.

  4. deniro گفت:

    خوب اول من هم نکات دو دوست آقا مهران و آقا امید رو تایید میکنم بابت امکانات و رفع محدودیت برای نظرات و این مطلب رو هم میگم واقعا در مورد مقالات دادن نظر باعث پیشرفت کاری نویسنده و رشد و نمو خودش,مطالبش و حتی سایت میتونه بشه. در مورد کلا مقوله نظر دادن باید بگم واقعا محیط خوب و صمیمی تو سایت ایجاد میکنه و باعث ارتقا بیشتر خود کاربران و سایت میشه. منم امیدوارم روند رو به رشد میهن که ادامه دار هست ادامه پیدا کنه و در کنار اون تمامی بچه های عضو میهن هم همکاری کنن و سایت رو از نظرات خوبشون مستفیذ کنن.

  5. Khashayar.Sa گفت:

    عالی :-D
    چشم در خدمتیم برای نظر دادن , اگر باشم نظر میدم حتما :-)

  6. mahdi گفت:

    راس میگه دیگه مقاله مینویسیم هیچکس نظر نمیذاره

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *