گزارشات مالی شرکت Sony و فروش PS4

شرکت محبوب Sony در آخرین گزارشات مرتبط با اخبار مالی این شرکت اقدام به انتشار ریز این گزارشات کرده.در ادامه خبر با میهن گیم همراه باشید.

Sony چهار ماه ابتدایی سال ۲۰۱۵ را با رشد مالی شروع کرد.این گزارشات از ابتدای سال ۲۰۱۵ تا چهار ماه بعد یعنی انتهای ۳۰ June مصادف با ۹ تیر سال ۱۳۹۴ شمسی را شامل میشود.در این مدت Sony شاهد رشدی ۱۲.۱ درصدی نسبت به زمان مشابه سال قبل در قسمت بازی های آنلاین و خدمات شبکه ای میباشد که سود ناشی از این قسمت معادل ۲۸۸.۶ میلیارد ین ژاپن برآورد شده است.

این رشد بالای شرکت Sony در چهار ماه ابتدایی امسال را میتوان مدیون فروش بالای کنسول این شرکت یعنی PlayStation 4 دانست که فروشی در حدود ۳ میلیون دستگاه را تجربه کرد تا تعداد کنسول های به فروش رفته این شرکت از زمان عرضه در سراسر جهان به ۲۵.۳ میلیون دستگاه برسد.

همجنین سود ناشی از فروش آنلاین و فیزیکی بازی ها و نرم افزار های کنسول PS4 آنقدر بالا بوده که کمپانی Sony را به فرستادن بیشتر کنسول در ادامه این سال مالی به سراسر جهان ترغیب کرده است.

این پیشرفت اندک سونی که تعداد کنسول های فروخته شده را از ۱۶ میلیون دستگاه را به ۱۶.۵ میلیون دستگاه برساند هر چند بسیار کم به نظر میرسد اما کمپانی Sony را به ادامه این سال مالی بسیار امیدوار کرده است.

url

فروش کنسول نسل قبل Sony یعنی PlayStation 3 همچنان ادامه دارد اما تحت تاثیر عملکرد عالی برادر کوچکتر خود یعنی PlayStation 4 بسیار افت کرده است. Sony همچنان امیدوار است تا با کاهش هزینه ساخت کنسول ها و استفاده از سخت افزارهایی دیگر ذخیره ای ۱۹.۵ میلیارد ینی برابر ۱۶۰ میلیون دلار برای کمپانی خود به ارمغان آورد و سال مالی موفق تری را نیز تجربه کند.

نظر شما در رابطه با این گزارش چه میباشد؟آیا سونی همچنان به فروش موفق PlayStation 4 ادامه میدهد یا این فروش در ادامه با کاهش رو به رو خواهد شد؟

شما ممکن است این را هم بپسندید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *