گیلرمو دل تورو قصد دارد تا با کوجیما بر روی پروژه جدیدی شروع به همکاری کند

همانطور که میدانید شایعات درباره کونامی و سازنده سری بازی Metal Gear هیدئو کوجیما به حقیقت پیوسته است و این چند وقت با خبرات تاسف باری از جمله اینکه هیدئو کوجیما کمپانی کونامی را قبل از عرضه Metal Gear Solid V: The Phantom Pain ترک کرد روبرو بدیم ،در حالی که خبر کنسل شدن سایلنت هیل نیز به گوش میرسد. اما خوشبحتانه یاور هیدئو کوجیما ، گیلرمو دل تورو گفته است که در آینده با کوجیما شروع به همکاری خواهد کرد.

در مصاحبه ای با IGN ، کارگردان گیلرمو دل تورو برای کنسل شدن سایلنت هیل ابراز تاسف کرد ، در ادامه گفت که قصد دارد تا در آینده ای نزدیک با کوجیما بر روی یک پروژه جدید شروع به همکاری کند. گفته اصلی او نیز به عبارت زیر است :

من کار کردن با کوجیما را دوست دارم. ما هنوز با هم در تماسیم. ما هنوز هم دوست هستیم و قصد داریم تا با هم شروع به همکاری بر روی پروژه ای جدید بکنیم ، البته سایلنت هیل نخواهد بود !

اگر یادتان باشد زمانیکه از سایلنت هیل جدید پرده برداری شد واقعا عنوان ترسناکی به نظر میرسید همانند نسخه های قبلی و هیدئو کوجیما نیز برای بازیکنان نسخه دمو ای با نام P.T. را در دسترس قرار داد ولی خبر اصلی این است که دل تورو یقین دارد که این عنوان الهام هایی گرفته بود که باعث پیشرفتش نیز شد و آنرا به عنوان بهتری تبدیل کرده بود ، در ادامه میتوانید گفت های او را مطالعه کنید :

ما در مراحل اولیه ساخت این عنوان بودیم و واقعا شرم آور است که نتوانستیم به ساخت این عنوان پایان بدهیم.

 

ما قصد داریم تا مرز کنسول های جدید را بشکنیم و لحظاتی در این عنوان خلق کنیم که بتواند با مغز شما ارتباط برقرار کند مانند psycho mantis که جزو یکی از بهترین لحظات در Metal Gear [Solid] بود. شایان ذکر که این ایده میتواند با شما ارتباط برقرار کند که واقعا فوق العاده است.

به هر حال Silent Hills از زمان کنسل شدنش در آوریل دیگر در دست توسعه نیست ، کاملا واضح که دل تورو و کوجیما کارنامه خوبی دارند بنابراین ما هنوز هم به دنبال این هستیم تا ببینیم این دو در حال کار بر روی چه پروژه ای هستند ، حتی اگر سایلنت هیل نباشد.

هومن محمدزاده

مدیریت وب سایت میهن گیم

شما ممکن است این را هم بپسندید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *