جزیات جدیدی به همراه تاریخ انتشار عنوان Batman Arkham Knight مشخص شد

 

دقایقی پیش اطلاعات و جزیات بیشتری از عنوان Batman Arkham Knight منتشر شد که در ادامه مطلب می توانید مشاهده کنید. این نسخه از سری بازی بتمن آرخام، مانند نسخه Arkham City ، در شهر Gotham City به سر می برد که اینبار شهر بازی حدود ۵ برابر وسیع تر و بزرگ تر شده است. آقای Sefton Hill در ادامه گفته اند :

 

"جزیات بازی برای ما بسیار مهم است. ما نمی خواهیم بزرگ ترین عنوان Open World نسل را بسازیم (!) ، ما قصد داریم شهری بسازیم که جزیات بسیار زیادی داشته باشد و گیمر ها قادر به انجام کار های زیادی در آن باشند! بله ما قصد داریم یک شهری پر جنب و جوش و متراکم بسازیم!"

 

"اگر به یاد داشته باشید، فضای عنوان Batman Arkham City کمی بسته بود، اما درحال حاضر ما در تلاشیم تا نسخه Arkham Knight را طوری طراحی کنیم تا بسیار هیجان انگیز تر و بهتر شود، به طوری که شما به راحتی بتوانید میان ساختمان ها بپرید و از جاهای مختلف سر بخورید."

همچنین لازم به ذکر است که این بازی در تاریخ ۱۴ اکتبر سال جاری برای پلتفرم های PC و XBOX ONE و Play Station 4 منتشر خواهد شد. همچنین امکان عرضه نسخه کنسول های نسل قبلی نیز وجود دارد، اما فعلا هیچ گونه تایید رسمی صورت نگرفته است! نظر شما چیست؟! ما را با نظرات خود همراهی کنید.

——————————————

Matin Mafia

خبرنگار سابق وبسایت میهن گیم.

شما ممکن است این را هم بپسندید

۲ پاسخ‌ها

  1. ABS92 گفت:

    بسیار هم عالی.منتظر خبرهای بیشتر و بهتری هستیم از این عنوان.ممنون از دوستان

  2. مهدی مجد گفت:

    بتمن که دو نسخه ی آخرش خیلی خوبده مطمئنم اینم شاهکاره

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *