مدیر اجرایی Tomb Raider : از سال ۲۰۱۲ در حال کار کردن بر روی پروژه نسل بعد بوده ایم
Tomb Raider: Definitive Edition برای کنسول Xbox one در طی هفته گذشته منتشر شد و این ایده را به طرفداران داد که بایستی از بازی ها چه انتظاری داشته باشند.
Scot Amos مدیر اجرایی این بازی طی مصاحبه ای گفت: به طور قطع این نسخه از بازی راهی بسیار خوب برای آشنا شدن با سخت افزار جدید بود. او اینگونه ادامه داد که تیم آن ها همواره از سال ۲۰۱۲ در حال کار کردن بر روی پروژه بوده است و سعی کرده که اطلاعاتی در طی این مدت به مردم ارائه بدهد. او همچنین به این نسخه از بازی نمره ی ۷ از ۱۰ داد که می شود آن را قابل قبول دانست، البته او با تمام این اوصاف مدعی بود که این نسخه از لحاظ گرافیکی نسبت به نسخه های قبل پیشرفت چشم گیری داشته است.