هر بازیباز تجربه ای متفاوت در عنوان Assassin’s Creed: Origins خواهد داشت

Assassin's Creed: Origins

همان طور که میدانید بازی Assassin’s Creed: Origins به زودی و با تغییراتی گسترده نسبت به نسخه های قبلی این سری عرضه خواهد شد تغییراتی که میتوانند موفقیت و یا شکست این عنوان را رقم بزنند. به تازگی دستیار کارگردان این بازی آقای Jean Guesdon مصاحبه ای با مجله PC Gamer داشته است و اطلاعات جدیدی را در اختیار طرفداران Assassin’s Creed: Origins قرار داده اند.

آقای Jean Guesdon میگوید:

زمانی که از حدود ۴ سال پیش ساخت این بازی را آغاز کردیم هدف داشتیم تا دنیایی وسیع و با جزییات بسیار بالا را خلق کنیم. ما تک تک اجزا جهان بازی را برای هدفی خلق کرده ایم و این آزادی را در اختیار بازیباز قرار داده ایم تا بتواند به روش خود و به دور از مسیر های خطی اهداف خود را تکمیل نماید. در بازی Assassin’s Creed IV: Black Flag نیز یکی از اهداف ما ساخت جهان وسیع و آزادی عمل بازیباز بود و امیدواریم در Assassin’s Creed: Origins این دو عنصر به تکامل برسند.

هدفی که ما میخواهیم به آن برسیم این است که جهانی زنده خلق کنیم و محتواهای جذابی را در آن قرار دهیم و سپس کاری کنیم تا بازیباز به میل خود در جهان بازی عمل کند. ما میخواهیم داستان و اتفاقاتی که برای هر یک از گیمرها در بازی رخ میدهد با گیمری دیگر کاملا متفاوت و منحصربفرد باشد و این کار قطعا امکان پذیر خواهد بود.

ما هوش مصنوعی بازی را مجددا از پایه طراحی کردیم به طوری که هر یک از حیوانات و دیگر موجودات زنده رفتاری منحصربفرد خواهند داشت. هوش مصنوعی موجودات بازی کاملا با واقعیت هم خوانی دارد و تجربه ای لذت بخش و بی نظیر را در اختیار بازیبازان قرار میدهد.

لازم به ذکر است که بازی Assassin’s Creed: Origins در تاریخ ۲۷ اکتبر ۲۰۱۷ برابر با ۵ آبان ۱۳۹۶ برای پلتفرم های PlayStation 4 , Xbox One و PC عرضه خواهد شد.

هومن محمدزاده

مدیریت وب سایت میهن گیم

شما ممکن است این را هم بپسندید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *