کرایتک آی پی Homefront را به Deep Silver فروخت

به تازگی خبری منتشر شده که نشان می‌دهد کرایتک آی پی Homefront را به شرکت Deep Silver فروخته است. البته در خبرها ذکر شده که Koch Media ( صاحب اصلی DS ) بازی را با نظارت Deep Silver خواهد ساخت.

با این حساب دیگر Crytek این آی پی را در اختیار نخواهد داشت و البته در ساختِ Homefront: The Revolution هم نقشی نخواهد داشت. این بازی می‌توانست برای کرایتک مفید باشد منتهی ظاهرا Homefront نمی‌خواهد نسبت به مالکانش روی خوش نشان دهد. بعد از THQ حالا کرایتک هم از پس ساخت ادامه این آی پی بر نیامد و حالا اعضایِ Crytek Nottingham هم به Deep Silver ملحق شده‌اند تا بر روی ادامه بازی کار کنند. همچنین سازنده بازی یعنی Crytek UK هم منحل شد و بیشتر کارکنان آن به Deep Silver پیوستند. 

Homefront

 

همچنین آفای Klemens Kundratitz، مدیر Deep Silver هم اعلام کرده که:

 

از پیوستن یک IP بزرگ دیگر به دنیای استودیو Deep Silver بسیار هیجان زده هستیم. ما به شدت از پتانسیل بازی Homefront: The Revolution باور داریم و به تیم جدید سازنده نیز برای ادامه ساخت در سال‌ بعد نیز ایمان داریم.

 

این بازی بدون دخالت کرایتک در سال ۲۰۱۵ ساخته خواهد شد. به نظر می‌رسد که کرایتک وضعیت خوبی را ندارد و احتمال ورشکست شدنش بسیار زیاد است. هزینه‌های ساخت کرایسیس ۳ بسیار بالا بود اما بازی به هیچ عنوان فروش خوبی را کسب نکرد و حالا ساخت ادامه کرایسیس بسیار مشکل به نظر می‌رسد. در این بین Deep Silver هم بیشترین سود را از ورشکستگی THQ کرده و علاوه بر Homefront، صاحب Metro و Saint Row هم شده است. 

سینا عبداللهی

In The World We will Have Trouble

شما ممکن است این را هم بپسندید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *