آپدیت ورژن ۵.۱.۰ کنسول Wii U از هم اکنون در دسترس است

l857007_Wii-U-Gamepad.jpg

با توجه به اطلاعیه ای که امروز بخش پشتیبانی کنسول Wii U منتشر کرد متوجه شدیم که آپدیت یا یروز رسانی جدید این کنسول منتشر شده است که خیلی از مشکلات آن را برطرف میکند و بخش های جدیدی به Wii U اضافه خواهد کرد . 

برای دریافت آپدیت تنها کافی است تا کنسول را به اینترنت متصل کنیم و از بخش تنظیمات کنسول برای دریافت بروزرسانی آن اقدام کنیم . یکی از بخش های مهمی که این اپدیت به دستگاه اضافه میکند بخش فروشگاه آنلاین است که قبلا به صورت خیلی غیر مستقیم و ناقص در این کنسول دستی وجود داشته . از قابلیت های دیگر این کنسول میتوان به تغییر منوی دستگاه اشاره کرد که کار با آن بسیار آسان تر و خیلی سریع تر صورت میگیرد . این بروز رسانی بهینه سازی هایی هم در قسمت بازی ها انجام میدهد که باعث میشود بازی ها خیلی آسان و بدون دردسر اجرا شوند و دیگر مشکلاتی را که این کنسول از آن رنج میبرد را نداشته باشند .

بعد از دریافت این بروز رسانی اگر مشکلی در لود شدن بازی ها بوجود آمد یا نتوانستید بازی را از آخرین سیو اجرا کنید باید محتویات و سیو های درون حافظه ی دستگاه را دوباره به مکانی که سیو بازی ها در آن قرار میگیرد انتقال دهید تا مشکل شما بر طرف شود . نینتندو سعی کرده تا آپدیت به نحوی طراحی شده باشد تا مشکلات ذکر شده در آن وجود نداشته باشند.

 

هومن محمدزاده

مدیریت وب سایت میهن گیم

شما ممکن است این را هم بپسندید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *