باکس آرت بازی Devil’s Third مشخص شد

سازنده ی بازی Dead or Alive یعنی Tomonuobu Itagaki یک بازی جدید در دست ساخت دارد.در ابتدا قرار بود که Devil’s Third توسط THQ منتشر شود، قبل از آن که جزو اولین تلفات نابودی کمپانی باشد. استودیوی Itagaki یعنی Valhalla Games به سمت مستقل شدن پیش رفت و جدیدا اعلام کرد که نینتندو Devil’s Third را به عنوان انحصاری Wii U انتخاب کرده است.Devil’s Third دارای بخش تک نفره و چند نفره می باشد.

کمپانی نینتندو تاریخ انتشار عنوان Devil’s Third را اعلام کرد. این بازی که در سبک Hack and Slash ساخته شده است، در تاریخ ۴ اوت ۲۰۱۵؛ یعنی دوماه بعد از E3 فقط برای Wii U منتشر خواهد شد.

Devil’s Third یک بازی شبه آخرالزمانی می‌باشد و دنیای در حال نابودی و پر از هرج و مرج که در آن ارتباطات ماهواره ای از بین رفته و جنگ جهانی در آن اتفاق افتاده است را به تصویر می‌کشد. قهرمان بازی فردی است به نام Ivan که بدنش خالکوبی شده است و با مشت زدن و سلاح های سرد مبارزه می‌کند.

حال به تازگی Valhalla Game Studios باکس آرت یا کاور بازی Devil’s Third را منتشر کرد. که میتوانیدر در زیر مشاهده کنید.

devils-third-boxart-eu-656x938

این بازی در تاریخ ۴ اوت ۲۰۱۵ در کشور ژاپن و ۲۸ اوت ۲۰۱۵ در بریتانیا منتشر خواهد شد

پژمان دستوریان

سردبیر وبسایت میهن گیم Democracy ---- Democracy ______________Democracy is not what these people needs, HELL ITS NOT EVEN WHAT THAY WANT________------- america has start the democracy as nation for a century______ and it doesnt work one time __________________________________________________________ Jonathan Irons from Atlas coorpration Call Of Duty Advanced Warfare

شما ممکن است این را هم بپسندید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *