آیا Halo Xbox One همان Halo 5 است ؟

Xbox Australia در یک پست در ف*س بوک اعلام کرد که , Halo بعدی ( که در E3 2013 نمایش داده شده بود ) یک نسخه اصلی از این سری می باشد نه یک Spin-Off از زندگی Master Chief. این یعنی Halo Xbox One همان Halo 5 است. اما به نظر می رسد که Microsoft نمی خواهد این خبر به این زودی منتشر شود و با عوض کردن بحث تایید کرد که در هنگام ارسال پست خطایی رخ داده , این پست غلط نوشته شده است و سریعا آن را اصلاح کرد.

پست اصلی توسط Xbox Australia , که بیشتر شبیه به حقیقت می باشد , تحت مجموعه : " چرا باید Xbox One بخرید " اینگونه بود : دلیل ۱۴ – " Prometheans و Covenant به هیچ وجه حاضر نیستند به John-117 استراحت بدهند.Master Chief برای تداوم هیجان و قدرت سری در Halo 5 بر می گردد "

Microsoft کاملا مخالف این بود که Halo 5 نسخه بعدی از این سری می باشد اما با تایید Xbox استرالیا به نظر می رسد که Microsoft عقب نشینی کند.

Microsoft افزود " این پست اشتباها ارسال شده است و در هنگام ارسال دچار مشکل شده تا به این شکل تبدیل شده است. در اصل ما هنوز هیچ برنامه ای برای نام گذاری بر روی Halo Xbox One نداریم. همانطور که قبلا گفته بودیم , این عنوان قابل تحسین از اوایل سال ۲۰۱۴ بر روی Xbox One ادامه پیدا می کند. ما هیچ اطلاعات دیگری برای به اشتراک گذاشتن در این زمان نداریم "

با توجه به این پست ها کاملا می توان دریافت که Halo بعدی همان Halo 5 است اما Microsoft دوست دارد کمی موضوع را پیچیده تر کند.

شما ممکن است این را هم بپسندید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *