استودیو Treyarch به دنبال کارمندان بیشتر برای ساخت Call of Duty بعدی میباشد

در حالی که تمامی تمرکز رسانه ها و طرفداران بر روی بازی Call of Duty: WWII میباشد. استودیو Treyarch در سکوتی خبری در حال توسعه بازی جدیدی از سری Call of Duty میباشد. هر چند که اطلاعیه آنها برای جذب کارمند در جهت توسعه Call of Duty بعدی از چشم رسانه های دور نمانده است.

طبق این اطلاعیه استودیو Treyarch به دنبال یک طراح سیستم های مبارزه بوده و به دنبال کسی است که دانشی عمیق در بخش اسلحه و فناوری های مدن نظامی داشته باشد. البته دانش در زمینه سلاح های گرم نکته عجیی نیست اما دانش در زمنیه فناوری های مدرن نظامی میتواند اطلاعاتی را به ما ارائه دهد.

تصویر اطلاعیه استودیو Treyarch:

با توجه به اطلاعات به نظر میرسد که Call of Duty 2018 در بازه های تاریخی نخواهد بود و صد البته در دنیای آینده همچون بازی های Infinite Warfare و Black Ops 3 نیز رخ نخواهد داد. احتمال دیگر میتواند این باشد که استودیو Treyarch در حال ساخت Modern Warfare 2 Remastered Edition میباشد که البته این احتمال نیز بسیار کم است زیرا اگر ساخت نسخه ریمستر Modern Warfare 2 در دستور کار باشد این کار قطعا به استودیو Infinity Ward سپرده خواهد شد.

در حال حاضر Treyarch و Activision هیچ گونه اظهار نظری در مورد Call of Duty 2018 نکرده اند. هم چنین سری بازی های Call of Duty تا ماه آوریل هر سال نمایشی نخواهند داشت. بنابراین تا آن زمان پیش بینی در مورد این موضوع نمیتوان کرد.

بازی Call of Duty: WWII در تاریخ ۳ نوامبر ۲۰۱۷ برابر با ۱۲ آبان ۱۳۹۶ برای پلتفرم های Xbox One , PS4 و رایانه های شخصی عرضه خواهد شد.

 

هومن محمدزاده

مدیریت وب سایت میهن گیم

شما ممکن است این را هم بپسندید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *