تماشا کنید: ویدئویی جدید از سیستم مبارزات عنوان Assassin’s Creed: Origins منتشر شد

Assassin's Creed: Origins new combat system

بازی Assassin’s Creed: Origins جدیدترین عنوان از سری خود میباشد و دارای تغییر و تحولات بسیاری نسبت به نسخه های قبلی خواهد بود. یکی از مهم ترین تغییرات این نسخه سیستم مبارزات آن است. در Assassin’s Creed: Origins شاهد مبارزاتی سخت تر خواهیم بود و برای بدست آوردن پیروزی در آنها باید از هوش و سرعت عمل خود به درستی استفاده نماییم.

در بازی Assassin’s Creed: Origins محل هایی برای مبارزات گلادیاتورها وجود دارد و در آن با جنگجویانی متنوع و صد البته قدرتمند مبارزه خواهید کرد. این محل ها در نقاط مختلف بازی پراکنده شده است و هر یک دارای درجه های سختی متنوعی میباشند. هم چنین سلاح های مختلفی در بازی موجود است که بسته به نوع مبارزات خود میتوانید از هر یک از آنان استفاده نمایید. البته هر یک از سلاح ها مزیت های منحصربفردی در برابر دشمنان مختلف خواهند داشت.

دشمنان نیز از تنوع بالایی در بازی برخوردار هستند و به شیوه های مختلفی نیز میتوان آنها را شکست داد. مهم ترین عنصر مبارزات در بازی, نبرد با باس فایت ها خواهد بود که طبق گفته کارگردان بازی یعنی آقای اشرف اسماعیل چالش نهایی برای بازیبازان میباشد. باس فایت ها علاوه بر ماموریت های داستانی در اهداف جانبی بازی نیز حضور خواهند داشت و چالشی جدی برای بازیباز خواهند بود.

عنوان Assassin’s Creed: Origins در تاریخ ۲۷ اکتبر ۲۰۱۷ برای پلتفرم های PS4 , Xbox One و PC عرضه خواهد شد. و اگر جزء طرفداران این بازی هستید ویدئو مربوط به مبارزات آن را از دست ندهید.

هومن محمدزاده

مدیریت وب سایت میهن گیم

شما ممکن است این را هم بپسندید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *