اطلاعات جدیدی از عنوان DriveClub منتشر شد

 

 بعد از منتشر شدن عنوان Driveclub، پچی برای پیشرفته تر کردن سیستم آب و هوا منتشر خواهد شد که در هنگام انتشار، در دسترس نخواهد بود. استودیو Evolution سخت در تلاش هستند که گام های بلندی را برای عملی کردن این موضوع بردارند. کارگردان هنری این عنوان، آقای Alex Perkins در پشت در های بسته در مورد این موضوع توضیحاتی را ارائه دادند. برف پاک کن اتومبیل ها در هر شرایط و در تعامل فیزیکی عکس العمل های به خصوصی را نشان خواهند داد. علاوه بر آن بسیاری از عناصر مانند زمانی از روز، باد و شرایط جوی بر روی باندها و مدت زمان خشک شدن آن ها تاثیر خواهند داشت.

استودیو Evolution اعلام کرده است که سیستم آب و هوایی که به نمایش درآمده است، همه ی چیزی نیست که ما در نظر گرفته ایم و آب و هوای بارانی و مرطوب بازی فوق العاده می باشد و در تلاش هستیم که آب و هوای بارانی و مرطوب را با بهترین جزئیات و گرافیک ارائه دهیم.

در هنگام شب، هوای برفی یکی از ترسناک ترین و زیبا ترین لحظات بازی می باشد که به زیبایی طراحی شده است. همچنین آب و هوای برفی در همه ی کشور ها وجود ندارد ( به عنوان مثال در کشور هند، خبری از برف نیست). اما از Jamie Brayshaw که یکی از سازندگان و مدیران این بازی می باشد، درباره این موضوع سوال کرده اند و ایشان اعلام کرده است که در کریسمس، آب و هوای تمامی کشور ها برفی خواهند بود.
 

شما ممکن است این را هم بپسندید

۴ پاسخ‌ها

  1. دانیال نوائیان گفت:

    ممنون محمد جان بابت خبر کاملت

  2. مهرداد کرمی گفت:

    ممنون بابت خبر!

  3. محمد عبداللهیان گفت:

    ممنونم عزیزم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *