اطلاعاتی جدید از Assassin’s Creed: Unity منتشر شد | مدت زمان قسمت داستانی بین ۱۵ الی ۲۰ ساعت

چندی پیش بود که کمپانی یوبیسافت گفته بود وسعت پاریس در برابر با تمامی جزیره های عنوان Assassin’s Creed 4: Black Flag خواهد بود.اما طی نمایشگاه Comic Con 2014 که در شهر سن دیگو برگزار می شود،مشخص شده است که در واقع وسعت شهر پاریس در این عنوان نسل بعدی سه برابر وسعت نسخه قبلی یعنی Assassin’s Creed 4: Black Flag خواهد بود.

اما وجود تنها یک شهر در این بازی،نمی تواند به این معنی باشد که محتویات کافی درون بازی گنجانده نشده است.مراحل اصلی قسمت داستانی بازی طی ۱۵ الی ۲۰ ساعت به پایان می رسند اما در کنار دیر مراحل فرعی درون بازی،می توان ۱۰۰ ساعت از وقت خود را بر روی این بازی گذاشت.پوسته بازی به مراتب بزرگ تر شده است که ساختمان های بزرگ و معروفی مانند ساختمان Notre Dame یا همان نوتردام به مانند دنیای واقعی نیز در بازی گنجانده شده اند.

به لطف قدرت بالای کنسول ها نسل بعدی PlayStation 4 و Xbox One نیز دیگر هیچ صفحه ی لودینگی بین گیم پلی بازی و کات سین ها وجود نخواهد داشت.

عنوان Assassin’s Creed: Unity در تاریخ ۲۸ اکتبر برای کنسول های نسل بعدی و همچنین کامپیوتر های شخصی منتشر خواهد شد.همچنین شما می توانید پیش نمایش این عنوان به قلم آقای علیرضا احمدی نیز مطالعه فرمایید.

سید عباس برسی زاده

I think about all of us walking our own green mile each in our own time.but ohh God,sometimes the Green Mile seems so long.

شما ممکن است این را هم بپسندید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *