اولین DLC بازی Lords of the Fallen با نام Ancient Labyrinth معرفی شد

lords_of_the_fallen-600x337

 

چند روزی از انتشار بازی Lords of the Fallen بر روی کنسول ها و پلتفرم PC می گذرد و هم اکنون در دسترس عموم می باشد.حال توسط استدیو CI Games  اولین DLC یا بسته الحاقی این بازی با نام Ancient Labyrinth معرفی شده است که انتظار می رود در اوایل سال ۲۰۱۵ برای کنسول های PS4, Xbox One و پلتفرم PC عرضه شود.

طبق اطلاعات منتشر شده در این DLC ویژگی های جدیدی اضافه شده است که میتوان به دشمنان جدیدتر، مکان های جدیدتر و همچنین کشف برخی حقایق ، در کنار اینکه سلاح ها و ابزار جدیدتری و کاربردی تری در اختیار شما خواهد بود.این بسته الحاقی بخش داستانی آن تقریبا دو و نیم ساعت گیم پلی خواهد داشت.

Lords of the Fallen در حال حاظر ۷۰۰.۰۰۰ نسخه برای فروش گذاشته است که تا به الان ۲۰۰.۰۰۰ نسخه از آن فروش رفته است و این رقمی خوبی محسوب می شود با توجه به اینکه این عنوان به تازگی منتشر شده است و میتواند تا روزها و ماه های آینده رقم بیشتری فروش کند و سود خوبی برای سازندگان بیافریند.

AliReza Nazari

علیرضا نظری هستم. 18 سالمه...خبرنگار رسمی وب سایت میهن گیم

شما ممکن است این را هم بپسندید

۵ پاسخ‌ها

  1. Arno گفت:

    هنوز تجربش نکردم چه جوریه

    • AliReza Nazari گفت:

      اگر برای کامپیوتر میخوای بگیریش باید بگم که هنوز کرک نشده و نمیتونی بازی کنی ، اگر هم بدون کرک میخوای بگیری باید بازی رو اصل بخری که اونم گرونه.
       

  2. فرشاد خرمی گفت:

    برادر Dark Souls

  3. ehsan abotorabi گفت:

    هنوز تجربش نکردم چه جوریه؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *