چرا Call of Duty: Advanced Warfare از قابلیت Share Play پشتیبانی نمی کند؟ | توضیحات Activision در این مورد

با توجه به ابهامات اخیر در مورد عدم پشتیبانی عنوان Call of Duty: Advanced Warfare از قابلیت Share Play کنسول PS4، به تازگی کمپانی ناشر آن Activision در این مورد مصاحبه ای با وب سایت و نشریه ی GameZone داشته و توضیحاتی را ارائه کرده است.
شرکت Sony ماه جاری آپدیتی را منتشر نمود که علاوه بر چندین امکانات تازه، یک قابلیت هیجان انگیز با عنوان Share Play را به کنسول PS4 اضافه کرد. Sony این قول را داد که در آینده ای نزدیک این قابلیت برای تمامی عناوین حاضر به روی پلتفرم PS4 پشتیبانی شود. Call of Duty: Advanced Warfare از عناوین محبوبی است که چند روزی بیشتر از انتشار آن نمی گذرد. اما در طی همین چند روزه فروش بسیار خوبی را تجربه کرده و از پرفروش ترین عناوین به روی کنسول PS4 بوده است. علاوه بر موجب مثبت تعریف و تمجید ها از این عنوان، پشتیبانی نکردن از قابلیت Share Play در کنسول PS4 یکی از مواردی است که خشم کاربران این کنسول را برانگیخته است. حال کمپانی ناشر و صاحب امتیاز این عنوان یعنی Activision با دادن توضیحاتی در مورد عدم پشتیبانی Call of Duty: Advanced Warfare از قابلیت Share Play سعی کرده علل قانع کننده ای برای این موضوع ارائه کند.
پیش از اینکه همه ی تقصیر ها را به گردن Activision بیندازیم بهتر از به آنها فرصتی برای دفاع از خود بدهیم و توضیحاتشان در مورد بلاک کردن Share Play در Call of Duty: Advanced Warfare را بشنویم.

" Share Play یک قابلیت جدید می باشد که در طی چند هفته ی اخیر و با ارائه ی آپدیت firmware 2.0 به کنسول PS4 اضافه شده است. پیش از این مدت کوتاهی که از راه اندازی این سرویس می گذرد، مهندسین و طراحان ما از وجود این قابلیت خبر نداشتند و حتی اجازه ی دسترسی به زیر ساخت های این سرویس را نداشتند. با این وجود شانسی برای سنجیدن پشتیبانی و عملکرد Share Play در Call of Duty: Advanced Warfare برای ما وجود نداشت تا به روی مود های مختلف بازی آن را بسنجیم و از عملکرد صحیح آن اطمینان حاصل کنیم. به همین دلیل این بخش را بلاک کردیم."

" البته اکنون که بازی منتشر شده و این قابلیت در دسترس است، این فرصت را داریم که آن را به روی بازی های خود تست کنیم. به زودی اطلاعاتی از عملکرد این سرویس به روی بازی ها منتشر می کنیم."

از سخنان توسعه دهندگان و ناشر بازی این طور استنباط می شود که Activision در این مورد بهترین گزینه را انتخاب کرده و تصمیم دارد که Share Play را چندین و چند بار تست کند و با رفع نواقص آن تجربه ی بهتری را ارائه کند. امید است که به زودی و در آینده ای نزدیک این مهم میسر شود.

شما ممکن است این را هم بپسندید

یک پاسخ

  1. Arno گفت:

    ما که نمیتونیم با سرعت اینترنت ایران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *