بازی GTA: Liberty City Stories برای iOS عرضه شد

بعد از عرضه شدن GTA San Andreas برای پلتفرم های همراه Android و IOS اکنون یک GTA دیگر نیز به موبایل آمد. بازی GTA: Liberty City Stories برای IOS عرضه شد این بازی قبلا برای PSP و PS2 و مدتی بعد برای PS3 عرضه شده بود.

راکستار این بازی را با قیمت ۶.۹۹ دلار برای آیفون و آیپد عرضه کرد. این نسخه موبایل فرق زیادی با نسخه اصلی آن که در سال ۲۰۰۵ برای PSP عرضه شده بود ندارد. از تغییرات جزئی آن می توان به بهبود در گرافیک و رزولوشن بازی, توانایی بازی با تاچ یا گیم پد, سیستم ذخیره سازی ابری, و یک تغییر دیگر که راکستار آن را مراحل کوتاه تر و روان تر که طراحی شده برای گیم پلی موبایل هستند می خواند; به علاوه اینکه این بازی از قابلیت گوش کردن به موسیقی شخصی بهره می برد.

Liberty City Stories یک نسخه spin-off برای GTA III بود اما داستانی جدید و المان های جدیدی در گیم پلی مثل عوض کردن لباس و قابلیت راندن موتور و دیگر قابلیت هایی که در فرنچایز های آن زمان استفاده می شد. Liberty City بعد از ۴ نسخه GTA 3, Vice City,San Andreas و Chinatown Wars عرضه شد. این بازی در ابتدا فقط برای IOS قابل دانلود است اما راکستار می گوید که نسخه اندروید نیز بزودی عرضه می شود.

شما ممکن است این را هم بپسندید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *