بازی Superhot وارد فاز بتا شده است+تریلر گیم پلی

بازی Superhot به مدت ۸ ماه در دست ساخت بوده است و حال وارد فاز بتا شده است. تریلری نیز از گیم پلی بتای این عنوان منتشر شده است. برای اطلاعات بیشتر و مشاهده تریلر در ادامه مطلب با ما همراه باشید.

Superhot یک بازی شوتر اول شخص بر اساس زمان می باشد؛ بدان معنا که با زمان تنها با حرکت شما حرکت می کند و وقتی ایستاده باشید دیگر زمان هم سپری نخواهد شد.

با استفاده از این قابلیت بازی شما می توانید برای هر قدمتان برنامه ریزی کنید و همینطور از گلوله های دشمنان جاخالی بدهید؛ البته فکر نکنید که مانند Neo در فیلم Matrix خواهید شد!

در صورتی که هنوز نمی دانید گیم پلی این عنوان چطور عمل می کند، تریلر گیم پلی می تواند کمی سردرگمی شما را برطرف کند.

در زیر می توانید تریلر گیم پلی نسخه بتا را ببینید. البته خودتان هم می توانید از اینجا نسخه بتا را تجربه کنید.

[aparat id=”n6hfP”]

دانلود تریلر

 

 

بازی Superhot یک عنوان شوتر اول شخص با گیم پلی نوین می باشد که هنوز هم در دست است و تاریخ انتشاری برای آن اعلام نشده است. این عنوان که توسط شرکتی با همین نام -یعنی Superhot- ساخته می شود، برای ویندوز مایکروسافت، لینوکس و Xbox One عرضه خواهد شد. در حال حاضر خبری از نسخه PlayStation 4 نیست.

 

Hazhir

دنیای اینترنت را چند سال پیش شناختم، به آن علاقه مند شدم و تا به حال در چندین وب سایت گیم فعالیت کرده ام. از بازی های ویدیویی لذت می برم و به تکنولوژی روز علاقمندم و خبرنگاری در زمینه گیم و ترجمه مطالب انگلیسی را دوست دارم.

شما ممکن است این را هم بپسندید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *