تریلر جدید بازی Ghost Recon: Wild Lands منتشر شد | دستآوردهای E3

شرکت Ubisoft تریلر جدیدی از عنوان جهان بازی Ghost Recon: Wildlands  منتشر کرد که در آن به نمایش دستآوردهای این بازی در E3 امسال می پردازد. برای مشاهده تریلر در ادامه مطلب با ما همراه باشید.

این تریلر شامل همان صحنه های تریلر E3 این عنوان می باشد، اما در کنار صحنه ها به ستایش بازی می پردازد و گفته های وب سایت های بازی را نقل می کند. بازی Ghost Recon: Wildlands در E3 امسال برنده ۲۵ جایزه شد و هم چنین به عنوان نامزد ۴۰ جایزه نیز انتخاب گردید. وب سایت IGN این عنوان را “الگو شکن عنوان های جهان باز Ubisoft” می داند. وب سایت GameInformer بازی Ghost Recon: Wildlands را بهترین بازی شوتر و بهترین بازی co-op در E3 می خواند.

بازی Ghost Recon: Wildlands توسط شعبه پاریس Ubisoft ساخته می شود و جزء سری Tom Clancy’s Ghost Recon می باشد. آقای Eric Couzian کارگردان این بازی شوتر می باشد.

شما را دعوت به مشاهده تریلر جدید این عنوان می کنیم.

[aparat id=”HNMak”]

دانلود تریلر

بازی Ghost Recon: Wildlands در سال ۲۰۱۶ برای کنسول های نسل هشتم و رایانه های شخصی عرضه خواهد شد. این عنوان دارای حالت های تک نفره و چندنفره می باشد و توسط شرکت Ubisoft انتشار می یابد.

Hazhir

دنیای اینترنت را چند سال پیش شناختم، به آن علاقه مند شدم و تا به حال در چندین وب سایت گیم فعالیت کرده ام. از بازی های ویدیویی لذت می برم و به تکنولوژی روز علاقمندم و خبرنگاری در زمینه گیم و ترجمه مطالب انگلیسی را دوست دارم.

شما ممکن است این را هم بپسندید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *