باندل PS4 عنوان Uncharted: The Nathan Drake Collection معرفی شد

باندل PS4 عنوان Uncharted: The Nathan Drake Collection معرفی شد، این باندل هر سه مجموعه این فرنچایز فوق العاده را با خود به یدک می کشد. برای کسب اطلاعات بیشتر و پی بردن به زمان انتشار این باندل با میهن گیم همراه باشید.

امروز کمپانی Sony Computer Entertainment از باندل PS4 عنوان Uncharted: The Nathan Drake Collection پرده برداری کرد، این باندل حاوی سه نسخه بازسازی شده این فرنچایز فوق العاده و یک PS4 500 گیگابایتی است. این باندل در شمال آمریکا با قیمت  $۳۹۹.۹۹ US یا $۴۴۹.۹۹ CAD در ۹ اکتبر منتشر خواهد شد. به تازگی یک تریلر تبلیغاتی نیز از این عنوان منتشر شده که در سایت های گیم می توانید آنرا مشاهده کنید و از آن لذت ببرید.

اگر واقعا به دنبال یک باندل هستید و هنوز هم کنسول PS4 را تهیه نکردید به شما توصیه می کنم تا همین باندل را خریداری کنید زیرا علاوه بر خود کنسول حاوی ۳ تا نسخه از این فرنچایز فوق العاده می باشد که می تواند شما را ماه ها سرگرم کند. به احتمال زیاد این باندل فروش خوبی را در بر خواهد داشت. امیدواریم که دوباره PS4 بتواند خودی نشان بدهد و با عرضه این باندل سازندگان دیگر مدتی سکوت اختیار خواهند کرد.

هومن محمدزاده

مدیریت وب سایت میهن گیم

شما ممکن است این را هم بپسندید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *