با تصاویر جدید Forza Motorsport 6 همراه باشید

به تازگی تصاویر زیبایی از عنوان ریسینگ Forza Motorsport 6 منتشر شده است. اینطور که پیداست این عنوان می خواهد قبل از عرضه نیز حسابی غوغا کند. برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاهده این تصاویر فوق العاده زیبا با میهن گیم همراه باشید.

همه ما منتظریم تا ببینیم که نظر منتقدان در مورد عنوان ریسینگ Forza Motorsport 6 چیست ؟ اما خودتان هم می توانید به سطح کیفی این عنوان پی ببرید فقط کافی است که تصاویر جدید این عنوان را مشاهده کنید زیرا این تصاویر بیانگر همه ویژگی های این عنوان هستند. این تصاویر را کمپانی Microsoft منتشر کرده و واقعا خارق العاده هستند. در این تصاویر افکت های باران این عنوان نیز به خوبی به چشم می خورد و همه این ها بیانگر قدرت موتور گرافیکی این عنوان است.

اگر باور ندارید که این تصاویر بی نظیر هستند، تنها کافی است که خودتان این تصاویر را مشاهده کنید و در مورد آنها قضاوت کنید. Forza Motorsport 6 می خواهد جنگی به پا کند و در این جنگ نیز قصد دارد تا پیروز میدان باشد. این عنوان در ۱۵ سپتامبر برای کنسول Xbox One در دسترس خواهد بود. منتظر اطلاعات بیشتر از این عنوان باشید، خودتان را برای تجربه بهترین شبیه ساز ریسینگ سال آماده کنید.

Forza6_Reviews_03_WM Forza6_Reviews_06_WM Forza6_Reviews_08_WM Forza6_Reviews_09_WM Forza6_Reviews_10_WM

هومن محمدزاده

مدیریت وب سایت میهن گیم

شما ممکن است این را هم بپسندید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *