کمپانی Ubisoft برای قابلیت backwards compatibility برنامه های زیادی دارد

کمپانی Ubisoft برای کسب در آمد و جذب گیمران به خود همه کار می کند و در همین راستا نیز این کمپانی می خواهد تا عناوین زیادی از نسل پیش را برای پشتیبانی از قابلیت backwards compatibility کنسول Xbox One آماده سازی کند. برای کسب اطلاعات بیشتر و آشنایی با عناوین مورد علاقه این کمپانی با میهن گیم همراه باشید.

کمپانی Ubisoft میخواهد بیشتر عناوین Xbox 360 را برای پشتیبانی از قابلیت backwards compatibility کنسول Xbox One آماده سازی کند، علاوه بر این، این کمپانی گفته است که در صورت پیشخرید عنوان Tom Clancy’s Rainbow Six siege برای کنسول Xbox One عناوین Tom Clancy’s Rainbow Six vegas و Tom Clancy’s Rainbow Six vegas را نیز به طور رایگان دریافت خواهید کرد. به دنبال این موضوع این کمپانی امروز از طرفداران پرسید که آنها به دنبال چه عناوینی برای پشتیبانی از این قابلیت هستند.

صفحه مکزیکی کمپانی Ubisoft در فیسبوک فرم نظر سنجی برای رای گیری قرار نداده است اما اعلام کرد که در نسل پیش مورد علاقه ترین عناوین Ubisoft چه بوده است. این لیست حاوی عناوینی چون Assassin’s Creed games, Splinter Cell, Ghost Recon, Rayman, Rainbow Six, Far Cry, Prince of Persia و … است. پس اینطور که پیداست بیشتر عناوین این کمپانی از قابلیت backwards compatibility کنسول Xbox One پشتیبانی خواهند کرد.

 

هومن محمدزاده

مدیریت وب سایت میهن گیم

شما ممکن است این را هم بپسندید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *