با جزئیاتی جدید از Battlefield 4: Naval Strike همراه باشید (پست آپدیت شد )

DICE مدتی پیش از DLC جدید بازی Battlefield 4 بنام Naval Strike پرده برداری کرد که طبق گفته های سازنده ی بازی تمرکز بیشتر این DLC روی مناطق آبی  مخصوصا دریای چین خواهد بود . هسته ی اصلی این پک الحاقی نیروی دریایی است یعنی شما در نقش یک سرباز در نیروی دریایی هستید و بیشتر سلاح هایی هم که در نیروی دریایی از آنها استفاده میشود را میتوانید مورد استفاده قرار دهید . حال امروز DICE جزئیاتی جدید از چند مپ این DLC منتشر کرد که در ادامه به توضیح هر کدام میپردازیم . t49565_battlefield_4_naval_strike_lost_islands.jpg

جزایر گمشده

این نقشه از چند جزیره ی کوچک و بزرگ تشکیل شده که هواپیمایی در آن سقوط کرده است . در قسمت های دیگر این جزیره تکه های دیگر این هواپیما یافت میشود . مورد استفاده ترین وسیله در این مپ قایق ها هستند که به شما اجازه ی جابجایی راحت بین چند جزیره را میدهند . همچنین یکی دیگر از معروف ترین نقاط این نقشه غار و آبشاری است که در یکی از جزایر وجود دارد . این غار به این دلیل بسیار مورد استفاده قرار میگیرد که بهترین مکان برای پنهان شدن از دید هلیکپوتر های دشمن است .

n281664_battlefield_4_naval_strike_nansha_strike.jpg

اعتصاب رود ها

در این مپ ما شاهد کلبه های فرسوده و قدیمی هستیم . یکی دیگر از وسایلی که خیلی در این مپ به چشم میخورد قایق های چوبی شکسته ای هستند که سال ها در این مکان وجود داشته اند و در بیشتر نقاط این مپ دیده میشود . گستردگی و پوشش گیاهی زیاد در این نقشه کار استتار را بسیار راحت تر کرده اند . در اطراف رود ها پایگاه هایی وجود دارند که بهترین مکان برای غافل گیر کردن دشمن و پنهان شدن از دید آنها است .

q86104_battlefield_4_naval_strike_wave_breaker.jpg

موج شکن

یکی از مپ های بسیار بزرگ این DLC است که بیشترین امکانات هم دارا میباشد . در این مپ کوه ها و سنگ های بزرگی دیده میشوند که مکان و موقعیت مناسبی را برای تک تیر انداز ها ایجاد میکنند . در قسمت میانی این نقشه  کانال هایی تعبیه شده اند که به هر بازیکن اجازه میدهد  با توجه به امکاناتی که دارد استفاده های گوناکونی از این امکانات به عمل آورد . در این نقشه باز هم قایق ها وارد عمل میشوند . داشتن قایق در این مپ میتواند یک شانس بزرگ برای زنده ماندن و پیروزی در این مپ باشد . با توجه به ضرورتی قایق ها در این مپ دارند شما میتوانید راهی هم برای جلوگیری از اقداماتی که دشمن قرار است با قایق هایش انجام دهد بکنید . در این نقشه ابزار زیادی در اختیار شما قرار داده خواهد شد و شما قادر خواهید بود که به وسیله آن کانال ها و راه رود خانه ها را مسدود کرده و از این طریق مانع پیشروی دشمن از طریق راه آبی شوید .

g532108_battlefield_4_naval_strike_operation_mortar.jpg

عملیات خمپاره

جزو یکی از بهترین فضا ها بشمار می آید . در اثر جنگ و اتفاقاتی که در این مکان رخ داده و جنگ ها و عملیاتی که طی آنها از خمپاره ها استفاده میشد باعث شده که این بهشت تبدیل به یک میدان جنگ شود . معروف ترین نقطه ی این مپ قلعه ی قدیمی و بلندی است که در واسط این نقشه وجود دارد که به شما اجازه ی دسترسی به خیلی از مناطق اطراف را میدهد . به جرعت میتوان گفت این نقشه یکی از چالش بر انگیز ترین گیم پلی ها را بوجود خواهد آورد . بیشترین فضای مفید قابل استفاده در بازی از جزایر پائین نقشه شروع میشوند و تا قلعه ی بلند ادامه پیدا میکنند .

در ادامه میتوانید تریلری که از این DLC منتشر شده است را دانلود کنید .

دانلود تریلر با کیفیت HD 

دانلود تریلر با کیفیت SD 

نظر شما راجع به این DLC چیست ؟ آیا آنرا تهیه میکنید ؟

هومن محمدزاده

مدیریت وب سایت میهن گیم

شما ممکن است این را هم بپسندید

۷ پاسخ‌ها

  1. خیلی عالیه.اره حتما تهیه میکنم.ممنون بابت خبر کاملت

  2. علی گفت:

    ممنون از بابت خبر آقا دانیال.خیلی کامل بود به شخصه اطلاع زیادی از DLC های این بازی نداشتم ولی با خوندن این خبر شما خیلی اطلاعات کسب کردم .

  3. محمد گفت:

    توضیحتون در باره ی مپ های بازی بی نظیر بود !!!! خیلی هم حال کردم وقتی تریلر بازی رو واسه دانلود قرار دادید . ممنونم از سایت خوب و بروزتون .

  4. HitMax گفت:

    خیلی خوب شد که تریلر این DLC هم گذاشتید . ممنون

  5. دانیال نوائیان گفت:

    خواهش میکنم

  6. sobh@n گفت:

    خیلی عالی شد ممنون بابت خبر عالی تون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *