با پیش خرید LittleBigPlanet 3 از مزایایِ ویژه بهره مند شوید

به تازگی استدیویِ Media Molecule اعلام کرده که عنوانِ "LittleBigPlanet 3" در تاریخ ۱۸ نوامبر سالِ جاری برای PS4 و PS3 عرضه خواهد شد و افرادی که بازی را پیش خرید کنند از مزایایِ ویژه ای بهره‌مند خواهند شد.

در صورت پیش خرید این بازی می‌توانید از عروسک SackBoy بازی بهره‌مند شوید. عروسکی که با کلاه و بی کلاه عرضه خواهد شد و مسلما می‌توانند در کلکسیون علاقه مندان به اکشن فیگورهای گیمینگ، عروسک با ارزشی باشد. همچنین افرادی که بازی را در روز اول خریداری کنند، می توانند از بسته الحاقی بازی Dragon Age: Inquisition هم بهره مند شوند. جالب است بدانید که با خرید بازی در روز اول می‌توانید از پک ویژه‌ای به نام  4The Players costume packs هم استفاده کنید که شامل عروسک‌های بازی و تعدادی از عروسک های کاراکترهای پلی استیشن می‌شود.اگر LittleBigPlanet 3 را برای PS3 و PS4 پیش خرید کنید، می توانید از همین حالا T-shirt Pack را دانلود کنید تا اینکه در بازی های LittleBigPlanet 2, LittleBigPlanet PS Vita و LittleBigPlanet Karting استفاده کنید.

 

برای کاراکترهای Sackboy, OddSock, Toggle و Swoop هم بسته های ویژه ای در نظر گرفته شده است. به طور مثال فروشگاه گیم استاپ برای کسانی که بازی را پیش خرید کنند پکی به نام Mythical Creatures pack را در نظر گرفته است. آمازون هم بسته ویژه PlayStation Favorites pack را به مشتریانش ارائه می‌دهد که شامل عروسک کاراکترهایی بازی‌هایی مثل Journey، Sly Cooper، Jack And Dexter، Ratchet And Clank و… می شود که همگی با شکل و شمایل سک بوی ها طراحی شده‌اند. همچنین پک دیگری به نام Hidden Creatures Costume Pack هم در نظر گرفته شده است.

 

این بازی هجده نوامبر برای PS3 و PS4 عرضه خواهد شد. 

گالری تصاویر:

سینا عبداللهی

In The World We will Have Trouble

شما ممکن است این را هم بپسندید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *