با ۱۵ درصد تخفیف نسخه دیجیتالی Yakuza 5 را پیشخرید کنید

Yakuza بازی که همه ما آرزو داریم تا یک روز بر روی PC خود به تجربه این سری بازی فوق العاده بپردازیم اما متاسفانه انگار هیچوقت این اتفاق نخواهد افتاد. این سری بازی همچنان به طور انحصاری برای کنسول های PS در دست ساخت است و هم اکنون می توانید نسخه دیجیتالی این عنوان را با قیمتی معادل ۳۳.۹۹ دلار پیشخرید کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر با میهن گیم همراه باشید.

قیمت Yakuza 5 برای عرضه در وسترن معلوم شد. قیمت این عنوان برای افرادی که این عنوان را به طور دیجیتالی پیشخرید کنند چیزی معادل ۳۳.۹۹ دلار خواهد بود. پس اینطور که پیداست با پیشخرید نسخه دیجیتالی این عنوان چیزی معادل ۱۵ درصد تخفیف می گیرید. در تصویر زیر می توانید از صحت این موضوع مطلع شوید.

Yakuza-51

طبق تصویر فوق این عنوان در ۳۱ دسامبر سال جاری در دسترس خواهد بود. جالب است بدانید که این عنوان در دسامبر سال ۲۰۱۲ برای پلی استیشن ۳ در ژاپن منتشر شده است. این عنوان توسط کمپانی Sega ساخته شده است و از سری بازی Yakuza می توان به عنوان نجات دهنده این کمپانی شکست خورده نیز یاد کرد. امیدواریم که این سری بازی همانند گذشته بتازد. Yakuza 5 یک بازی جهان آزاد است پس به احتمال زیاد مینی گیم های زیادی نیز در جهان آن نهفته است.

هومن محمدزاده

مدیریت وب سایت میهن گیم

شما ممکن است این را هم بپسندید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *