با ۲ تا از ماشین های Need for Speed آشنا شوید

در شب تاریک Need for Speed ماشین های زیادی برای رانندگی وجود خواهد داشت. شبی که سرنوشت شما را رقم می زند. برای کسب اطلاعات بیشتر از ماشین های موجود در این عنوان با میهن گیم همراه باشید.

عنوان ریسینگ جدید کمپانی EA یعنی Need for Speed حاوی ماشین هایی چون Honda S2000 و Ford Mustang GT خواهد بود. این تازه ۲ تا از ۱۷ ماشینی که امروز ار آنها پرده برداری شد. اما کمپانی EA نگفت که این ماشین ها در همان اول کار آزاد خواهند بود یا اینکه برای راندن آنها باید مراحل بازی را به پایان برسانیم.

طبق گفته کمپانی EA، برای تجربه عنوان Need for Speed باید همیشه آنلاین باشید و این موضوع خیلی از طرفداران این فرنچایز را دلسرد کرده است. همچنین در توییتر ذکر شد که در آینده ماشین های بیشتری برای این عنوان در راه است.

..وهنوز هم خیلی از ماشین ها برای این عنوان در راه است. pic.twitter.com/keTOpf4n2h

— Need for Speed (@NeedforSpeed) August 18, 2015

Need for Speed در ۳ نوامبر برای پلی استیشن ۴، ایکس باکس وان و رایانه شخصی به انتشار خواهد رسید. همانطور که می دانید این فرنچایز هر سال به انتشار می رسید اما طبق آخرین مصاحبه هایی که با کمپانی EA انجام شده. امکان هر ساله شدن این فرنچایز خیلی کم است، هر چند که برای کسب در آمد شاید کمپانی EA دوباره دست به اینکار بزند و طرفداران خود را نیز خوشحال کند.

هومن محمدزاده

مدیریت وب سایت میهن گیم

شما ممکن است این را هم بپسندید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *