بخش داستانی Killzone: Shadow Fall نیز با ۶۰ فریم اجرا خواهد شد اگر تعداد دشمنان از ۲۴ بیشتر نشود
استدیوی Guerilla Games یعنی سازنده ی انحصاری Killzone:Shadowfall گفته است که بخش داستانی این عنوان نیز با فریم ریت ۶۰ اجرا می شود ولی اگر تعداد دشمنانتان از ۲۴ تا بیشتر شود شما شاهد افت فریم تا فریم ریت ۳۰ خواهید بود.برای اطلاعات بیشتر میتوانید به ادامه مطلب مراجعه کنید.
طی صحبت هایی که سایت OPM با آقای Eric Boltjes طراح این بازی داشته اند:
برای من که یک طراح بازی هستم خیلی از قرار گرفتن نکته های دیگری را در گیم پلی و در صفحه نمایش شما ایجاد کنیم متعجب هستم.تنوع بیشتر دشمنان در یک زمان، تعداد زیادی اسلحه و مکان های بزرگتر.حتی برای من که عناصر بیشتری را برای انجام دادن این بازی میبینم
این عنوان در زمان لانچ کنسول ps4 منتشر میشود.
شما چه نظری درباره ی این تکنولوژی دارید؟