در نوامبر منتظر دو باندل برای پلی استیشن ۴ باشید

در نوامبر امسال دو تا باندل برای پلی استیشن ۴ به انتشار خواهد رسید. برای کسب اطلاعات بیشتر از محتویات این باندل ها با میهن گیم همراه باشید.

سونی از نسخه لیمیتد پلی استیشن ۴ با آرت ورک Darth Vader پرده برداری کرد، که بخشی از دو باندل Star Wars که در نوامبر به انتشار میرسد محسوب می شود. هر دو باندل شامل یک پلی استیشن ۴ و یک کنترلر بی سیم DualShock 4 می شود و بر روی کنسول بازی نیز یک آرت ورک Darth Vader نقش بسته است.

نسخه لیمیتد باندل Star Wars Battlefront پلی استیشن ۴ حاوی یک نسخه دلوکس Star Wars Battlefront می باشد. علاوه بر این در این باندل کدهایی نهفته است که به وسیله آنها می توانید چهار تا از عناوین قدیمی این فرنچایز یعنی Super Star Wars, Star Wars: Racer Revenge, ‘Star Wars: Jedi Starfighter’ و ‘Star Wars Bounty Hunter را دانلود کنید.

علاوه بر این باندل دوم نیز Disney Infinity 3.0 نام دارد که حاوی ویژگی های فوق و فقط به جای Star Wars Battlefront یک نسخه کپی از عنوان Disney Infinity در آن وجود خواهد داشت. علاوه بر این ویژگی ها مجسمه های Luke Skywalker, Leia Organa و Boba Fett نیز در این باندل گنجانده شده است.

Star-Wars-Disney-Infinity-3-PS4-Bundle

این دو باندل در ۱۷ نوامبر منتشر خواهد شد، طبق گفته Sony در آینده ای نه چندان دور این دو باندل را می توانید پیشخرید کنید.

هومن محمدزاده

مدیریت وب سایت میهن گیم

شما ممکن است این را هم بپسندید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *