بخش چند نفره عنوان Killzone : Shadow Fall به مدت یک هفته رایگان خواهد بود[پست آپدیت شد]

KZ-Shadow-Fall

چندی پیش شرکت Sony اعلام کرد بخش چند نفره ی عنوان نسل هشتمی Killzone : Shadow Fall از تاریخ ۴ مارس به مدت یک هفته (تا تاریخ ۱۱ مارس) رایگان خواهد بود.همچنین این شرکت افزود برای دریافت این عنوان نیازی به ثبت نام در شبکه ی PSN نیست و هرکسی می تواند از این عنوان لذت ببزد.


(آپدیت پست):

همانطور که می دانید،قرار است اولین نقشه ی الحاقی عنوان Killzone : Shadow Fall در تاریخ ۴ مارس به طور رسمی عرضه شود.حال شرکت Guerilla Games با تایید رسمی خبر قبلی اعلام کرد بخش چند نفره ی عنوان Killzone : Shadow Fall از ساعت ۵PM از تاریخ ۳ مارس به مدت یک هفته رایگان خواهد بود.

فرشید صلح جو

فرشید صلح جو هستم.14 سالمه به بازی های مانند سری Assassin's Creed و Resident Evil و Max Payne بسیار علاقه دارم.به شدت منتظر عرضه شدن بازی Watch dogs هستم و همینطور خیلی خوشحالم که عضو تحریریه سایت Mihan Game هستم.

شما ممکن است این را هم بپسندید

۳ پاسخ‌ها

  1. مهدی مجد گفت:

    ببینین چه طور مردمو گول می زنن !

  2. متین نصیری گفت:

    مهدی جان این سیاست تمامی شبکه هاست! حتی استیم هم چند هفته یه بار دو سه تا بازی رو به صورت رایگان توی پروفایل همه قرار میده، اونم برای چند روز؟! حداقل ۱ و حدکثر ۳ روز! اینا به درد اون وریا میخوره که با اینترنت ۱۰ مگ بر ثانیه میتونن دانلود کنن !

  3. فرشید صلح جو گفت:

    این تخفیفات فقط واسه مطرح کردن خودشونه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *