از فضا مورد نیاز Mad Max بر روی Xbox One پرده برداری شد

اینطور که از مقدار فضا خالی مورد نیاز Mad Max پیداست، کمپانی بازی برای خلق محیط این عنوان سنگ تمام گذاشته. برای کسب اطلاعات بیشتر با میهن گیم همراه باشید.

ساخته جدید کمپانی Avalanche Software یعنی Mad Max به زودی به انتشار می رسد و گیمران بی صبرانه منتظر اند تا به دنیای جهان آزاد این عنوان پا بگذارند و با ماشین خود به جنگ با ماشین های دیگر بپردازند. اما متاسفانه برای تجربه این عنوان برای ایکس باکس وان باید چیزی حدود ۳۲.۰۴ گیگابایت فضا خالی داشته باشید، طبق گفته فروشگاه ایکس باکس. این در حالی است که عناوینی چون The Witcher 3: Wild Hunt| به ۲۵.۱۵ گیگابایت و Metal Gear Solid 5: The Phantom Pain|به ۲۵.۱ گیگابایت فضا خالی نیاز داشتند.

Mad Max بر اساس فیلمی با همین نام در دست ساخت است، اولین نسخه از سری فیلم Mad Max در سال ۱۹۷۹ منتشر شد و جدید ترین نسخه این سری فیلم نیز در سال ۲۰۱۵ با نام Mad Max: Fury Road راهی بازار سینما شد و به خوبی توانست خودی نشان بدهد و خیلی ها را وادار کرد تا عنوان این فیلم را پیشخرید کنند زیرا عنوان این فیلم نیز فوق العاده خواهد بود. Mad Max در ۱ سپتامبر برای رایانه شخصی، پلی استیشن ۴ و ایکس باکس وان به انتشار می رسد.

هومن محمدزاده

مدیریت وب سایت میهن گیم

شما ممکن است این را هم بپسندید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *