برای ساخت Horizon: Zero Dawn از انجین بازی Killzone: Shadow Fall استفاده شده است

شرکت Guerrilla اعلام کرد که action-RPG جدید PS4 یعنی Horizon: Zero Dawn که در  E3 رونمایی شده بود بر روی رزولوشن ۱۰۸۰p و نرخ فریم ریت ۳۰fps اجرا خواهد شد و توسط موتور ارتقاء یافته بازی Killzone: Shadow Fall درحال توسعه است.

این بازی در حقیقت از موتور مشابه بازی Killzone: Shadow Fall است با این تفاوت که جهش عظیمی در این عنوان نسبت به عنوان پیشین وجود دارد.

به گزارش میهن گیم به نقل از VideoGamer.com کارگردان هنری بازی، آقای Jan-Bart van Beek تائید کردند که برای ساخت دو بازی Killzone: Shadow Fall و Horizon: Zero Dawn از یک موتور مشابه استفاده شده است.

وی در ادامه افزود:

انجین مورد استفاده در The Shadow Fall برای خلق یک دنیای جهان آزاد ساخته نشده بود.تا به اینجا و پس از گذشت ۲ سال کارهای مهندسی و تکنیکی زیادی بر روی موتور انجام شده و نتیجه چیزیست که مشاهده میکنید.

 

Horizon: Zero Dawn در طول برگزاری کنفرانس سونی در E3 معرفی شد.عنوانی که بازیکنان را در نقش machine hunter یا شکارچی مکانیکی(ماشینی) به نام Aloy در دنیای جهان آزاد قرار میدهد که روایتگر ماجرای  ۱,۰۰۰-۲,۰۰۰ پس از آخرالزمان است

بازی مذکور در سال ۲۰۱۶ تنها برای PS4 به صورت انحصاری منتشر میشود

نظراتتان را با ما درمیان بگذارید

پژمان دستوریان

سردبیر وبسایت میهن گیم Democracy ---- Democracy ______________Democracy is not what these people needs, HELL ITS NOT EVEN WHAT THAY WANT________------- america has start the democracy as nation for a century______ and it doesnt work one time __________________________________________________________ Jonathan Irons from Atlas coorpration Call Of Duty Advanced Warfare

شما ممکن است این را هم بپسندید

۲ پاسخ‌ها

  1. SASAN NFL گفت:

    امیدی به این بازی ندارم
    تشکر بابتذسبک خبریتون.عالی بود
    کسی پلی استیشن ۴ دست دوم داره؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *