بروزرسانی ۱.۰۷ بازی The Witcher 3 بزرگتر از بروزرسان ۱.۰۵ است

استودیو لهستانی CD Projekt Red روی بروزرسانی جدیدی به نام ۱.۰۷ـه عنوان نقش آفرینی The Witcher 3: Wild Hunt کار می کند که گفته می شود از نظر تغییرات، بزرگتر از بروزرسان ۱.۰۵ است.

متاسفانه CD Projekt Red جزئیات بروزرسانی را منتشر نکرد اما بزودی اطلاعیه ای در این رابطه را منتشر خواهد کرد. برخی گزارشات می گویند بروزرسانی جدید بیشتر به مدیریت وسایل گرالت تمرکز داشته و بهبود های دیگری را نیز به همراه دارد.

حال تنها باید منتظر انتشار جزئیات این بروزرسانی از سوی CD Projekt Red باشیم.

The Witcher 3: Wild Hunt آخرین نسخه ای است که شاهد داستان شکارچی باتجربه اژدها، یعنی گرالت هستیم و از نسخه های آتی با داستان جدیدی رو به رو خواهیم بود.

CD Projekt Red توانست در آخرین نسخه The Witcher، عنوانی تمام عیار را با ویژگی های کامل به طرفداران ارائه دهد و این امر در نمراتی که به بازی داده شده و میزان فروش بسیار خوب آن، مشخص است.

world

میلاد جهاندار خبرنگار میهن گیم

شما ممکن است این را هم بپسندید

یک پاسخ

  1. حسین جون گفت:

    سلام و ممنون بابت خبر من یک سوال دارم اگه یک اپدیت بازی رو مثلا ۱.۳ ر نصب کنیم و بعدش بیاییم ۱.۴ رو نصب کنیم جزیاتی که در اپدیت ۱.۳ هست از بین میره یا که باقی میمونه و بهش اضافه میشه منظورم اینه که فقط یک اپدیت میتونه نصب بشه یا که میتونیم همه ی اپدیت هایه بازی رو بعد از هم نصب کنیم
    و همین طور DLC های بازی رو چه ورژ«ی از اپدیت سازگار هست چون من همه ی اپدیت هارو پشت سر هم نصب کردم و الان ورژ« ۱.۶ هست اما DLC ها کار نمیکنه نصبش با موفقیت هست اما نمیدونم چرا هیچ فرقی نمیکنه مثلا چیزی به لیست ماموریت ها اضافه نمیشه
    ببخشید این همه طولانی شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *