بخش آنلاین بازی Dead or Alive 5: Last Round تاخیر خورد

وقتی عنوان Dead or Alive 5: Last Round در ماه مارس باری دیگر منتشر شد، فاقد هر گونه بخش آنلاین بود؛ به همین سبب Tecmo KOEI و Team Ninja تصمیم گرفتند تا در ماه ژوئن پچی را برای اضافه کردن این قابلیت به این عنوان اضافه کنند. با این حال تیم سازنده پس از انجام یک تست تصمیم گرفت تا انتشار آن را برای مدتی به عقب بیندازد.

Team Ninja در این باره گفت:

ما در حال حاضر در مرحله تست این آپدیت به سر می بریم تا بخش آنلاین را به عنوان Dead or Alive 5: Last Round اضافه کنیم. ما قبلا اعلام کرده بودیم که این آپدیت را اواخر ماه ژوئن ۲۰۱۵ منتشر خواهیم کرد. با این حال ما پس از تست یک نسخه آزمایشی از آن با برخی مشکلات غیر منتظره رو به رو شدیم و تصمیم گرفتیم آن را مدتی به تاخیر بیاندازیم.

در حال حاضر هیچ تاریخ انتشار معینی برای انتشار این پچ وجود ندارد. شرکت Team Ninja هنوز یک نسخه بتا از این بخش را پیشنهاد می کند که با استفاده از آن می توان قابلیت آنلاین را در بازی فعال نمود.

در قسمت Library بر روی عنوان Dead or Alive 5 Last Round کلیک کرده و Properties را انتخاب کنید. بعد بر روی Betas کلیک کرده و هر کدام از بتا هایی را که دوست داشتید به بازی اضافه نمایید.

البته اگر شما از مشکلات عملکرد و ثبات بازی رنج می برید، تیم سازنده توصیه می کند تا بتا هایی را که در قسمت Betas فعال کرده اید، غیر فعال کنید.

هومن محمدزاده

مدیریت وب سایت میهن گیم

شما ممکن است این را هم بپسندید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *