بروس‌لی در بازی UFC 2 حضور خواهد داشت

به‌تازگی تایید شده است که بروس‌لی، استاد هنرهای رزمی در بازی UFC 2 حضور خواهد داشت. او همچنین در نسخه قبلی این سری حضور پیدا کرده بود.

کسانی که بازی را پیش‌خرید کرده باشند، می‌توانند در همان روز اول شخصیت بروس‌لی را برای بازی انتخاب کنند. او در بخش‌های Welterweight ،Bantamweight ،Featherweight و Lightweight قابل بازی خواهد بود. توضیحات سازندگان بازی در رابطه با وی:

“ما دانستیم که اکثر طرفداران می‌خواهند در نقش بروس‌لی بازی کنند و در  EA SPORTS UFC 2 این امکان وجود خواهد داشت. با مهارت‌ها و فلسفه‌هایی که تاثیر ازشمندی در ترکیب هنرهای رزمی امروزه داشته‌اند، طرفداران قادر خواهند بود که با یکی از با استعدادترین، خطرناک‌ترین و کاریزماتیک‌ترین هنرمند ورزش‌های رزمی تاریخ به تجسم سرعت و تکنیک‌های این ورزش بپردازند.”

همچنین اگر بازی را پیش‌خرید نکرده باشید، می‌توانید از ۳ راه دیگر در نقش بروس‌لی بازی کنید. اولین راه داشتن نسخه اول این عنوان است که اگر شما آن را داشته باشید، دیگر نیاز به پیش‌خرید یا انجام راه‌هایی که در ادامه خواهید خواند نیست. شما می‌توانید با به اتمام رساندن بخش Career Mode، بروس‌لی را آزاد کرده یا از طریق سرویس EA Access کنسول Xbox One، بازی UFC را دانلود کنید.

هومن محمدزاده

مدیریت وب سایت میهن گیم

شما ممکن است این را هم بپسندید

یک پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *