کیفیت اجرایی بازی The Legend of Zelda: Twilight Princess HD مشخص شد

بازی The Legend of Zelda: Twilight Princess نزدیک به یک دهه پیش منتشر شد که برای بازسازی به‌عنوان نسخه HD کاملا مناسب است. سازندگان اعلام کردند که می‌خواهند در کم‌تر از یک ماه آن را منتشر کنند و تعداد بسیار زیادی از طرفداران قصد دارند که بدانند کیفیت بازی تا چه حد می‌تواند افزایش پیدا کند که در ادامه به این سوال پاسخ داده می‌شود.

Digital Foundry معمولا بهترین ویدیوها را در رابطه با آنالیز کارایی و مقایسه گرافیکی بازی‌ها منتشر می‌کند و این‌بار به‌سراغ عنوان The Legend of Zelda: Twilight Princess HD رفته است. اول از همه باید بگوییم که این بازی با وضوح ۱۰۸۰p اجرا خواهد شد. بازی Super Mario 3D نیز بازسازی شده بود و به‌صورت ۷۲۰p اجرا می‌شد پس می‌توان گفت که  The Legend of Zelda: Twilight Princess HD از این نظر، برتری کامل را به‌دست آورده است.

بازی The Legend of Zelda: Twilight Princess HD به‌صورت ۶۰ فریم در ثانیه اجرا نمی‌شود و برروی ۳۰ فریم قفل شده است. عملکرد این عنوان همانند  Wind Waker HD در زمان عرضه بوده و می‌توان گفت که این دو بازی کارایی یک‌سانی داشته‌اند. همچنین گفته شده است که بازی در بعضی مواقع به نرخ پایین‌تر از ۳۰ فریم می‌رسد اما این افت‌فریم به گونه‌ای نیست که در تجربه آن آسیب برساند.

The Legend of Zelda: Twilight Princess HD در ۴ مارس ۲۰۱۶ (جمعه، ۱۴ اسفند ۱۳۹۴) برای کنسول Wii U منتشر خواهد شد.

هومن محمدزاده

مدیریت وب سایت میهن گیم

شما ممکن است این را هم بپسندید

یک پاسخ

  1. faraaz گفت:

    ممنون عالی بود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *