تاریخ انتشار بازی The Elder Scrolls V: Skyrim بر روی کنسول نینتندو سوییچ مشخص شد

سال گذشته , شرکت Bethesda برای حمایت از کنسول نینتندو سوییچ و دارندگان آن اعلام کرد که یکی از برترین بازی های خود یعنی The Elder Scrolls V: Skyrim به زودی بر روی این کنسول قابل حمل عرضه خواهد شد. حرکت این شرکت سبب شد تا دیگر کمپانی های بزرگ و معتبر صنعت گیم نگاه دیگری به کنسول جدید شرکت نینتندو داشته باشند.

پس از مدتی طولانی سرانجام تاریخ انتشار بازی The Elder Scrolls V: Skyrim بر روی کنسول نینتندو سوییچ اعلام شد. نسخه نینتندو سوییچ این بازی دارای محتویات منحصربفردی میباشد. به عنوان مثال لباس ها و اسلحه های کاراکتر اصلی بازی The Legend of Zelda در این نسخه قابل استفاده خواهد بود. هم چنین نسخه نینتندو سوییچ بازی تمامی ۳ گسترش دهنده Dawnguard , Dragonborn و Hearthfire را دارا میباشد.

علاوه بر این بازی, عنوان (Doom (2016 قبل از اتمام سال ۲۰۱۷ برای دارندگان نینتندو سوییچ در دسترس خواهد بود. هم چنین بازی جدید Wolfenstein 2: The New Colossus در سال ۲۰۱۸ راهی کنسول نینتندو سوییچ خواهد شد و تمامی این بازی ها نشان دهنده جدیت همکاری دو شرکت بتسدا و نینتندو میباشد.

لازم به ذکر است که بازی The Elder Scrolls V: Skyrim در تاریخ ۱۷ نوامبر ۲۰۱۷ برابر با ۲۶ آبان ۱۳۹۶ به صورت رسمی برای کنسول نینتندو سوییچ عرضه خواهد شد.

هومن محمدزاده

مدیریت وب سایت میهن گیم

شما ممکن است این را هم بپسندید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *