نسخه Xbox One X بازی Project CARS 2 عملکرد بهتری نسبت به نسخه PS4 Pro خواهد داشت

Project CARS 2

طبق مصاحبه کارگردان بازی Project CARS 2 با وب سایت Trusted Reviews نسخه Xbox One X این عنوان عملکردی بهتر نسبت به نسخه PS4 Pro خواهد داشت. البته نسخه PC این بازی قطعا بالاترین کیفیت ممکن را در اختیار بازیبازان قرار میدهد.

آقای Stephen Viljoen در این مورد میگویند:

نسخه Xbox One X بازی ما به لطف سخت افزار قوی این کنسول قطعا عملکرد و نمایشی بهتر نسبت به نسخه کنسول PS4 Pro خواهد داشت. در این صورت اگر به دنبال رزولوشن ۴K و نرخ فریم ۶۰ هستید کنسول Xbox One X میتواند پاسخگو نیاز شما در این زمینه باشد. اما فراموش نکنیم که بالاترین کیفیت مربوط به نسخه PC این بازی میباشد. قاعدتا رایانه های شخصی با توجه به سخت افزار قابل تغییر میتوانند هر عنوانی را در بالاترین کیفیت ممکن اجرا کنند. Project CARS 2 میتواند با سیستمی قدرتمند در ۳ مانیتور ۴K و با جزییاتی باورنکردنی اجرا شود. جزییاتی که به هیچ وجه دو کنسول Xbox One X و PS4 Pro قادر با اجرا آن نخواهند بود.

نتیجه میگیریم که نسخه Xbox One X بازی Project CARS 2 پس از نسخه رایانه های شخصی بهترین عملکرد در میان کنسول ها را دارا خواهد بود.

لازم به ذکر است که بازی Project CARS 2 در تاریخ ۲۲ سپتامبر برابر با ۳۱ شهریور برای پلتفرم های PC و PS4 و Xbox One عرضه خواهد شد.

هومن محمدزاده

مدیریت وب سایت میهن گیم

شما ممکن است این را هم بپسندید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *