تاریخ انتشار Grandia II Anniversary Edition مشخص شد

منتظر پورت عنوان خاطره انگیز Grandia II برای رایانه شخصی باشید. برای کسب اطلاعات بیشتر با میهن گیم همراه باشید.

پورت رایانه شخصی نسخه بازسازی شده عنوان نقش آفرینی کلاسیک Grandia II با نام Grandia II Anniversary Edition در ۲۴ آگوست به انتشار خواهد رسید. این عنوان بر روی استیم و GOG.com در دسترس قرار خواهد گرفت. به عنوان جایزه نیز سازندگان برای مدتی این عنوان را با قیمت ۱۴.۹۹ دلار خواهند فروخت، در حالی که قیمت نسخه معمولی این عنوان ۱۹.۹۹ دلار خواهد بود. GungHo Kazuki Morsishita در بیانیه ای گفت :

بعد از یک بررسی دقیق، ما تصمیم گرفتیم تا به مناسبت جشن ۱۵ سالگی Grandia II، آنرا با نام Grandia II Anniversary Edition برای رایانه شخصی به انتشار برسانیم. این عنوان خاطره انگیز نقش آفرینی با نام Grandia II Anniversary Edition برای رایانه شخصی منتشر خواهیم کرد و برای پورت آن نیز از نسخه دریمکاست بازی استفاده کردیم.

برای پورت نسخه رایانه شخصی بازی از کنسول سگا دریمکاست استفاده شده است. این پورت به دلیل در خواست بیش از حد طرفداران صورت گرفته. از نسخه رایانه شخصی این عنوان در ماه می رونمایی شده است و امروز فقط تاریخ انتشار آن مشخص شد. Grandia II در سال ۲۰۰۰ برای رایانه شخصی، دریمکاست و پلی استیشن ۲ منتشر شده است.

 

هومن محمدزاده

مدیریت وب سایت میهن گیم

شما ممکن است این را هم بپسندید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *