تجربه XCOM: Enemy Unknown این آخر هفته بر روی استیم رایگان خواهد بود

اگر به دنبال تجربه عنوان XCOM: Enemy Unknown بودید، یک خبر خوب برایتان دارم در آخر این هفته می توانید به طور رایگان به تجربه این عنوان بپردازید و اگر از این عنوان خوشتان آمد می توانید با تخفیفی که استیم داده است آنرا خریداری کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر با میهن گیم همراه باشید.

شما می توانید این آخر هفته به طور رایگان به تجربه عنوان XCOM: Enemy Unknown بر روی استیم بپردازید. کمپانی ۲K اعلام کرد که این آخر هفته تجربه عنوان XCOM: Enemy Unknown بر روی استیم کاملا رایگان خواهد بود. این عنوان تا ۶pm BST روز یک شنبه یعنی ۱۳ سپتامبر برای تجربه رایگان در دسترس خواهد بود.

تنها کاری که شما باید بکنید این است که به این لینک بروید و کلاینت استیم را دانلود کنید. علاوه بر این خبر خوب دیگر این است که Enemy Unknown و Enemy Within و همه بسته های الحاقی آن حدود ۷۵ درصد تخفیف خورده است و این تخفیف در دوشنبه ۱۵ سپتامبر به پایان خواهد رسید. علاوه بر این عنوان XCOM 2 نیز در حال حاضر برای پیشخرید در دسترس است و در صورت پیشخرید این عنوان پک Warrior نیز به شما داده می شود. با این پک می توانید سربازان خود را حسابی شخصی سازی کنید.

هومن محمدزاده

مدیریت وب سایت میهن گیم

شما ممکن است این را هم بپسندید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *