تریلرهای کنفرانس Ubisoft در همایش E3 2015

شرکت Ubisoft کنفرانس خود را با حواشی بسیار کم پشت سر گذاشت و ریسک زیادی نکرد. در ادامه مطلب با ما همراه باشید.

شرکت Ubisoft که سال پر فراز و نشیبی را پشت سر گذاشته است، در E3 امسال بازی بزرگی برای نمایش نداشت و به بازی های در دست ساخت خود و چند بازی جدید اکتفا کرد تا از این E3 بدون شکست بگذرد.

اولین تریلر متعلق به بازی جدیدی به نام For Honor می باشد.

[aparat id=”a0t4W”]

دانلود تریلر

بر اساس تریلر نمایش داده شده، وقایع این عنوان در دوران قرون وسطی اتفاق می افتد. شما در این بازی با شمشیر و سپر به جنگ دشمنان خود می روید و سعی می کنید سپاه دشمن را از پا درآورید. این عنوان در تاریخی نامشخص برای کنسول های نسل هشتم و رایانه های شخصی عرضه خواهد شد.

حال نوبت به بازی Rainbow Six Siege می رسد.

[aparat id=”gBAnp”]

دانلود تریلر

در بازی Rainbow Six Siege شما در لباس یکی از چند تیم برتر ضربت جهان همانند FBI آمریکا، GIGN فرانسه، GSG-9 آلمان و … قرار می گیرید و به جنگ تروریست ها که در مکانی اقامت دارند و منتظر شما هستند می روید. این عنوان دارای حالت های مختلفی می باشد.بازی در ۲۱ مهر ۱۳۹۴ برای کنسول های نسل هشتم و رایانه های شخصی عرضه خواهد شد.

سپس زمان حضور بازی Assassin’s Creed Syndicate فرا می رسد.

[aparat id=”XMwUq”]

دانلود تریلر

آنطور که یوبیسافت قول داده است، این عنوان انتشار می یابد تا شکست های نسخه قبل را برطرف کرده و دوباره در دل بازیکنان جا باز کند. این عنوان هر جور که باشد، درشکه سواری در آن قطعاً لذت بخش خواهد بود.بازی در ۱ آبان ۱۳۹۴ برای کنسول های نسل هشتم و رایانه های شخصی عرضه خواهد شد.

در آخر، به بازی تازه وارد  Ghost Recon Wildlands می رسیم.

[aparat id=”Qf2No”]

دانلود تریلر

در این عنوان شما همراه با سه دوست دیگر خود به جنگ کارتل می روید و در هر بار سعی می کنید که فرد (یا افرادی) را که هدف شما هستند، از پای بیندازید و به مرحله دیگر بروید. این عنوان جهان باز می باشد.

آیا کنفرانس Ubisoft توانست انتظارات شما را بر آورده کند؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

Hazhir

دنیای اینترنت را چند سال پیش شناختم، به آن علاقه مند شدم و تا به حال در چندین وب سایت گیم فعالیت کرده ام. از بازی های ویدیویی لذت می برم و به تکنولوژی روز علاقمندم و خبرنگاری در زمینه گیم و ترجمه مطالب انگلیسی را دوست دارم.

شما ممکن است این را هم بپسندید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *