تریلر های کنفرانس Square Enix در همایش E3 2015

شرکت Square Enix توانست کنفرانسی در خور خود را به نمایش بگذارد و با معرفی چند عنوان جالب تماشاگران را خوشحال کند. برای مشاهده تریلر ها در ادامه مطلب با ما همراه باشید.

شرکت Square Enix کنفرانس خود را با تریلری از بازی Just Cause 3 شروع کرد.

[aparat id=”0MtER”]

دانلود تریلر

بازی Just Cause 3 عنوانی است که در آن شما می توانید نهایت هیجان را تجربه کنید و پشت سر هم همه چیز را منفجر کنید. Just Cause 3 یک عنوان جهان باز می باشد که داستان آن در شهر Medici اتفاق می افتد. این عنوان در ۱۰ آذر ۱۳۹۴ برای کنسول های نسل هشتم و رایانه های شخضی عرضه خواهد شد.

حال نوبت به بازی Kingdom Hearts III می رسد.

[aparat id=”7RSk1″]

دانلود تریلر

بازی Kingdom Hearts 3 توسط شرکت Square Enix ساخته و منتشر می شود. این بازی در سبک اکشن نقش آفرینی قرار دارد و توسط دید سوم شخص قابل بازی است. این عنوان در تاریخی نامشخص برای کنسول های نسل هشتم عرضه خواهد شد.

پس از بازی نه چندان مورد انتظار Kingdom Hearts 3، بازی Hitman وارد می شود.

[aparat id=”iP95C”]

دانلود تریلر

نسخه جدید سری بازی های Hitman، بدون هیچ پسوندی و فقط با نام Hitman معرفی شده است و یک ریبوت می باشد. در این عنوان انتخاب های شما بیشتر شده و در طول مراحل به مکان های فراوانی می روید تا هدف خود را به قتل برسانید. این عنوان در ۱۷ آذر ۱۳۹۴ برای کنسول های نسل هشتم و رایانه های شخصی عرضه خواهد شد.

در پایان، تریلری از بازی Deus Ex: Mankind Divided به نمایش گذاشته می شود.

[aparat id=”2iq6j”]

دانلود تریلر

داستان بازی Deus Ex: Mankind Divided در سال ۲۰۰۹ میلادی اتفاق می افتد و شما در آن نقش Adam Jensen را ایفا می کنید، فردی که در آن زمان به عنوان تروریست شناخته می شود. این بازی در سال ۲۰۱۶ برای کنسول های نسل هشتم و رایانه های شخصی عرضه خواهد شد.

آیا بازی های نمایش داده شده در کنفرانس Square Enix توانستند شما را راضی نگه دارند؟ نظر خود را درباره این کنفرانس با ما در میان بگذارید.

Hazhir

دنیای اینترنت را چند سال پیش شناختم، به آن علاقه مند شدم و تا به حال در چندین وب سایت گیم فعالیت کرده ام. از بازی های ویدیویی لذت می برم و به تکنولوژی روز علاقمندم و خبرنگاری در زمینه گیم و ترجمه مطالب انگلیسی را دوست دارم.

شما ممکن است این را هم بپسندید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *