تریلر جدید بازی FIFA 16 منتشر شد | نمایش نوآوری ها در گیم پلی

شرکت EA تریلر جدید بازی فوتبالی FIFA 16 را منتشر کرده است. این تریلر نوآوری های موجود در گیم پلی این بازی را به نمایش می گذارد. در ادامه مطلب با ما همراه باشید.

با توجه به این تریلر، این عنوان تکامل یافته است و هم چنین تریلر به نمایش جزئیات جدید گیم پلی بازی می پردازد. نوآوری های جدید در این سه بخش اصلی هر بازی فوتبالی می باشد: ۱. دفاع ۲. هافبک و ۳. حمله.

بازی FIFA 16 دارای حرکت های بسیار زیادتری نسبت به نسخه های قبل بوده و در آن شما می توانید بهتر عمل کنید. هم چنین در بخش های میان زمین و حمله می توانید استراتژی مخصوص به خود را بچینید و از روش های نوین برای دستیابی به گل استفاده کنید. در این عنوان، نحوه شوت شدن توپ نیز بهبود یافته و واقعی تر شده است; به این معنا که هر چقدر دقت شما در ضربه زدن به توپ بهتر باشد، توپ با همان دقت به سمت دروازه خواهد رفت. در هر حال بهتر است خود تریلر زیر را ببینید تا این نوآوری های جدید را درک کنید.

شما را دعوت به دیدن تریلر می کنیم.

[aparat id=”8Qsp6″]

دانلود تریلر

بازی FIFA 16 در پاییز امسال برای کنسول های نسل هفتم، هشتم، رایانه های شخصی و سیستم عامل های iOS و Android عرضه خواهد شد. این عنوان تیم های ملی زنان را نیز در خود خواهد داشت.

Hazhir

دنیای اینترنت را چند سال پیش شناختم، به آن علاقه مند شدم و تا به حال در چندین وب سایت گیم فعالیت کرده ام. از بازی های ویدیویی لذت می برم و به تکنولوژی روز علاقمندم و خبرنگاری در زمینه گیم و ترجمه مطالب انگلیسی را دوست دارم.

شما ممکن است این را هم بپسندید

۳ پاسخ‌ها

  1. پوریا اکرمی گفت:

    نوآوری های جالبی بودند
    ممنون بابت تریلر :yes:

  2. MOJTABA KARAMKHANI گفت:

    ادمین لینک خرابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *