تریلر جدید بازی For Honor منتشر شد | شمشیر و سپر

بازی For Honor در E3 امسال معرفی شد و بسیاری از افراد را به وجد آورد و وب سایت خبری را نیز هم چنین هیجان زده کرد. به تازگی تریلر جدیدی از این عنوان منتشر شده است. برای مشاهده تریلر در ادامه مطلب با ما همراه باشید.

این تریلر شامل صحنه های بسیاری از گیم پلی بازی و هم چنین تعدادی از گفته های وب سایت های معروف گیمینگ درباره این عنوان است. در تریلر می توانید ببینید که مبارزات و ضربات شمشیر این بازی بسیار طبیعی کار شده اند و مانند یک فیلم به نظر می رسند. این تریلر هم چنین به نمایش گرافیک زیبای بازی می پردازد.

بازی For Honor عنوانی است که بر روی مبارزات تن به تن و در مقیاس های بزرگ می پردازد و داستان آن در طول تاریخ به وقوع می پیوندد. در حالی که هر روز بازی های زیادی با گیم پلی تکرای و دارای اسلحه های گرم مانند تپانچه و … وارد بازار می شوند، بازی For Honor عنوانی نوین می باشد که مبارزات قرون وسطایی با استفاده از شمشیر و سپر را به بازیکنان عرضه می دهد که در نوع خود بسیار سرگرم کننده و جدید می باشد.

وب سایت IGN این بازی را “یکی از بزرگترین سورپرایز های E3 2015” عنوان کرده است.

از تریلر جدید با کیفیت HD لذت ببرید.

[aparat id=”c1Azw”]

دانلود تریلر

بازی For Honor در سال ۲۰۱۶ برای کنسول های نسل هشتم و رایانه های شخصی عرضه خواهد شد.

Hazhir

دنیای اینترنت را چند سال پیش شناختم، به آن علاقه مند شدم و تا به حال در چندین وب سایت گیم فعالیت کرده ام. از بازی های ویدیویی لذت می برم و به تکنولوژی روز علاقمندم و خبرنگاری در زمینه گیم و ترجمه مطالب انگلیسی را دوست دارم.

شما ممکن است این را هم بپسندید

یک پاسخ

  1. پوریا اکرمی گفت:

    حتما شب دانلودش می کنم
    ممنون بابت تریلر :yes:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *