حجم نسخه PS3 و PS4 بازی Metal Gear Solid 5: The Phantom Pain مشخص شد

بازی Metal Gear Solid 5: The Phantom Pain در بخش ژاپنی PlayStation Store قرار داده شده است و اطلاعاتی از بازی را به نمایش گذاشته است. برای اطلاعات بیشتر در ادامه مطلب با ما همراه باشید.

حجم نسخه PlayStation 4 بازی Metal Gear Solid 5: The Phantom Pain، بیست و پنج گیگابایت (دقیق تر ۲۵.۱ گیگابایت) عنوان شده و برای پیش خرید قرار گرفته شده است؛ این در حالی است که نسخه PlayStation 3 تنها یازده گیگابایت (دقیق تر ۱۱.۷ گیگابایت) حجم دارد!

این حجم اعلام شده ممکن است در آمریکای شمالی و اروپا به علت نیاز به فایل های محلی سازی اضافه، کمی متفاوت باشد. متاسفانه هنوز سخنی در مورد حجم نسخه های رایانه های شخصی و خانواده ایکس باکس گفته نشده است.

بازی Metal Gear Solid 5: The Phantom Pain در یکم سپتامبر امسال(مصادف با ۱۰ شهریور ۱۳۹۴) برای کنسول های نسل هفتم و هشتم عرضه خواهد شد و  نسخه رایانه های شخصی به دنبال آن در پانزدهم سپتامبر(مصادف با ۲۴ شهریور ۱۳۹۴) در دسترس همگان قرار خواهد گرفت.

پوستر جدیدی نیز از بازی در توییتر رسمی Hideo Kojima منتشر شده است. این پوستر از دهم مرداد در فروشگاه های ژاپنی قابل خرید خواهد بود. شما را دعوت به مشاهده این پوستر می کنیم.

Metal Gear Solid 5

Metal Gear Solid 5: The Phantom Pain

Hazhir

دنیای اینترنت را چند سال پیش شناختم، به آن علاقه مند شدم و تا به حال در چندین وب سایت گیم فعالیت کرده ام. از بازی های ویدیویی لذت می برم و به تکنولوژی روز علاقمندم و خبرنگاری در زمینه گیم و ترجمه مطالب انگلیسی را دوست دارم.

شما ممکن است این را هم بپسندید

یک پاسخ

  1. پوریا اکرمی گفت:

    پوستر قبلی قشنگ تر بود
    ممنون بابت خبر :yes:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *