تریلر های کنفرانس Microsoft در همایش E3 2015

شرکت مایکروسافت (Microsoft) نیز در همایش E3 2015 کنفرانس خود را برگزار کرد و امسال خوش درخشید و توانست موفق بشود. برای مشاهده تریلر های منتشر شده در طول کنفرانس این شرکت، در ادامه مطلب با ما همراه باشید.

اول از همه به سراغ بازی بسیار محبوب Halo 5 می رویم.

[aparat id=”Yt1d2″]

دانلود تریلر

بازی Halo 5 با گرافیک زیبای خود و هم چنین گیم پلی لذت بخش، طرفداران را به سوی خود می کشاند. نقشه های بخش چند نفره این بازی می توانند تا ۲۴ نفر را در خود بگنجانند و بازیکنان از تجربه این بازی لذت ببرند. بازی Halo 5 در ۵ آبان ۱۳۹۴ به طور انحصاری برای کنسول Xbox One عرضه خواهد شد.

پس از  محبوب Halo 5، نوبت به تریلر دیگری از عنوان Fallout 4 می رسد.

[aparat id=”UmcvC”]

دانلود تریلر

در این تریلر شاهد اسلحه های متنوع و فراوان بازی Fallout 4 هستیم. به راستی که شلیک با اسلحه های زیبای این بازی بسیار لذت بخش می باشد. خود را آماده کنید تا با سگ خود به شکار هیولاها بروید. این بازی در ۱۹ آبان سال جاری برای کنسول های نسل هشتم و رایانه های شخصی عرضه می گردد.

گیاهان و زامبی ها بار دیگر باز می گردند! پس از بازی Fallout 4، بازی Plants vs. Zombies: Garden Warfare 2 به نمایش گذاشته شد.

[aparat id=”HnQVu”]

دانلود تریلر

نسخه جدید سری بازی های Plants Vs Zombies باز می گردد، اما این بار با شور و هیجان بیشتر. در این نسخه بازی شاهد زامبی و گیاهان پیشرفته تری هستیم که جنگ بین این دو را بسیار جالب تر می کند. این بازی در بهار ۹۵ برای کنسول های نسل هشتم و رایانه های شخصی عرضه خواهد شد.

پس از این بازی فانتزی، به بازی ترسناک Dark Souls 3 می رسیم.

[aparat id=”0rdRG”]

دانلود تریلر

خودتان را آماده رویارویی با بزرگترین و وحشتناکترین غول ها کنید، زیرا Dark Souls 3 منتظر شماست تا به جنگ این غول های بی شاخ و دم بروید. بازی Dark Souls 3 در اوایل بهار ۹۵ برای کنسول های نسل هشتم و رایانه های شخصی عرضه خواهد شد.

تیم خود را حاضر کنید تا به جنگ تروریست ها بروید. Rainbow Six Siege در تریلر زیر شما را درگیر خود می کنید.

[aparat id=”F7fnt”]

دانلود تریلر

در بازی Rainbow Six Siege، شما در لباس یکی از چند تیم معروف ضربت دنیا قرار می گیرید و در حالت های مختلف به جنگ تروریست ها می روید تا فردی را نجات داده، بمبی را خنثی کنید یا که به هدف دیگری دست یابید. این عنوان در ۲۱ مهر سال جاری برای کنسول های نسل هشتم و رایانه های شخصی عرضه خواهد شد.

 ماجراجویی، ماجراجویی و ماجراجویی! در نسخه جدید سری بازی های Tomb Raider، با شخصیت Lara Craft همراه خواهیم بود تا با ماجراجویی های تازه روبرو شویم. تریلر گیم پلی این عنوان را در زیر می توانید مشاهده کنید.

[aparat id=”oOUlW”]

دانلود تریلر

عنصر هیجان در بازی Rise of the Tomb Raider، به صورت هرچه تمام تر به کار گرفته شده است. این بازی بازیکن را در کوه های زمستانی به چالش می کشد و طعم زیبای هیجان و پیروزی را به او هدیه می دهد. این عنوان در تعطیلات میلادی سال جاری ابتدا برای کنسول های خانواده ایکس باکس عرضه خواهد شد.

 در پایان به نسخه جدید سری بازی های Gears of War می رسیم. این نسخه بر خلاف تصور همگان، Gears 4 نام دارد! با هم به تماشای تریلر بازی می پردازیم.

[aparat id=”qIR7v”]

دانلود تریلر

این عنوان شما را به شروع داستان سری بازی Gears of War، جایی که همه این اتفاقات شروع شد می برد. این عنوان در تعطیلات میلادی سال بعد عرضه خواهد شد.

نظرات خود را در مورد کنفرانس مایکروسافت با ما در میان بگذارید.

Hazhir

دنیای اینترنت را چند سال پیش شناختم، به آن علاقه مند شدم و تا به حال در چندین وب سایت گیم فعالیت کرده ام. از بازی های ویدیویی لذت می برم و به تکنولوژی روز علاقمندم و خبرنگاری در زمینه گیم و ترجمه مطالب انگلیسی را دوست دارم.

شما ممکن است این را هم بپسندید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *