تفاوت های بازی Skull and Bones با سری عناوین Assassin’s Creed از نگاه کارگردان آن

Skull and Bones

کمپانی Ubisoft سال گذشته و در جریان نمایشگاه E3 عناوین زیبا و هیجان انگیزی را معرفی نمود. بازی هایی همچون The Division , Rainbow Six: Siege , Ghost Recon: Wildlands و Watch Dogs که با استقبال گیمر های بسیاری مواجه شدند. حال و در E3 سال ۲۰۱۷ بازی با نام Skull & Bones معرفی شد. عنوانی جهان باز که در آن بازیکنان در نقش ناخدا یک کشتی در اقیانوس بزرگ بازی به غارت یکدیگر خواهند پرداخت.

به تازگی کارگردان این عنوان یعنی آقای جاستین فارن در مصاحبه ای با وب سایت Gamespot در مورد تفاوت های بازی Skull and Bones با عنوانی مانند Black Flag سخن گفته است که متن این گفتگو به شرح زیر میباشد.

Gamespot: آیا عناصر مخصوص اقیانوس در بازی حضور دارد؟ آیا اقیانوس نیز به بازیباز صدمه ای خواهد رساند؟

فارن: اقیانوس موجودی زنده در بازی خواهد بود و در زمان ها مختلف واکنش های متفاوتی را از آن مشاهده خواهید کرد. برای مثال شدت وزش باد در سرعت موج اقیانوس و اندازه آنها تاثیر خواهد داشت و به بازیباز این حس را منتقل خواهد کرد که اقیانوس میتواند در مواقع لزوم خود یک تهدید جدی حساب شود. مولفه های سرعت و جهت باد در زمان نبرد کشتی ها بسیار مهم است. ما در نمایش E3 نبردی در روزی آفتابی و دریایی آرام را نشان دادیم. حال اگر همین نبرد در طوفانی سهمگین رخ دهد تفاوت های بسیاری وجود خواهد داشت. در این زمان بازیکنی که بتواند از قدرت اقیانوس به عنوان سلاحی برای صدمه زدن به کشتی دیگر بازیکنان استفاده کند قطعا پیروز نبرد میباشد.

آقای فارن تاکید میکند که عنوان Skull and Bones از نظر نبردهای دریایی شبیه به بازی Black Flag میباشد اما به هیچ عنوان در دیگر عناصر ربطی به سری بازی های Assassin’s Creed نخواهد داشت.

او میگوید: زمانی که به تجربه یک بازی سری Assassin’s Creed میپردازید داستان بازی حول یک Assassin دنبال میشود و یا عنصر جمعیت و مردم در بازی نقشی پر رنگ دارد. اما Skull and Bones این گونه نیست ما میخواهیم در این بازی قدرت کشتی های بزرگ و نبرد های دریایی سهمگین را به نمایش بگذاریم. کشتی ها در کنار شما عنصر های اصلی بازی هستند. هر کدام از آنها دارای جزییاتی بسیار بالا خواهند بود. ما میخواهیم کشتی ها برای خود شخصیتی منحصربفرد داشته باشند و در حال حاضر مشغول همین موضوع هستیم.

Skull and Bones عنوانی منحصربفرد در عرصه بازی های مولتی پلیر میباشد. بازی هم چنان راهی طولانی تا زمان عرضه خواهد داشت و تا پایان پاییز سال ۲۰۱۸ میلادی عرضه نخواهد شد.

هومن محمدزاده

مدیریت وب سایت میهن گیم

شما ممکن است این را هم بپسندید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *