صحبت های سازنده بازی Rime در رابطه با پورت نینتندو سوییچ این عنوان

Rime Switch port

به تازگی آقای Cody Bradley سازنده عنوان Rime در مصاحبه با وب سایت Grey Box Games در رابطه با پورت این عنوان بر روی کنسول نینتندو سوییچ صحبت کرده است. طبق گفته آقای بردلی ساخت نسخه نینتندو سوییچ بازی Rime از حدود یک سال پیش آغاز شده بود اما به دلیل مشکلات مختلف و آشنایی کم سازندگان با این کنسول تصمیم بر این گرفته شد تا عرضه بازی با تاخیر صورت گیرد.

ایشان میگویند: بعضی از پیش بینی های ما در مورد نینتندو سوییچ درست و بعضی دیگر اشتباه بود و ما در اویل سال ۲۰۱۷ متوجه اشتباهاتمان در رابطه با پورت نینتندو سوییچ شدیم. نتیجه نهایی باعث شد تا بفهمیم نسخه سوییچ بازی ما از استانداردهایش فاصله زیادی دارد و باید مدت زمان بیشتری برای بهبود آن وقت گذاشته شود. ما میدانیم که دارندگان کنسول نینتندو سوییچ خواستار سهمی عادلانه از بازار بازی های ویدئویی هستند بدین خاطر ما تمامی تلاشمان را خواهیم کرد تا بتوانیم نسخه سوییچ بازی Rime همانند نسخه های دیگر پلتفرم ها عمل کند.

ایشان خاطر نشان میکنند که نسخه نینتندو سوییچ بازی دارای دستاورد های منحصربفرد خواهد بود که با دیگر نسخه ها هم خوانی خواهد داشت. لازم به ذکر است که نسخه سوییچ عنوان Rime در ماه نوامبر (آبان ماه) عرضه خواهد شد.

هومن محمدزاده

مدیریت وب سایت میهن گیم

شما ممکن است این را هم بپسندید

یک پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *