تماشا کنید: تریلری جدید از بازی Monster Hunter: World منتشر شد

بازی Monster Hunter: World یکی از بزرگترین عناوین شرکت Capcom و صد البته عنوانی مورد انتظار برای بازیبازان می باشد که در اوایل سال ۲۰۱۸ میلادی منتشر خواهد شد. به تازگی تریلری از این عنوان منتشر شده است که بر روی داستان بازی و شخصیت های همراه شما که Palico نام دارند تمرکز خواهد داشت.

جالب است بدانید که شخصیت محبوب مگامن نیز به عنوان یک شخصیت همراه در بازی حضور داشته و می تواند به شما در مبارزه با هیولاهای قدرتمند بازی کمک کند. شخصیت مگامن یک کاراکتر ۳ بعدی خواهد بود که دارای گرافیکی پیکسلی می باشد و کاملا با محیط بازی در تضاد خواهد بود. البته شکل و شمایل و حرکت های خنده دار او نشان دهنده ضعیف بودنش نیست زیرا شما می توانید بر حسب سلیقه خود از پنج سلاح منحصربفرد با نام های Great Sword , Gunlance , Long Sword , Charge Blade و Bow برای شخصیت همراه خود استفاده نمایید.

در هنگام انتخاب شخصیت مگامن به عنوان کاراکتر همراه موسیقی بازی نیز به حالت کلاسیک در خواهد آمد که این موضوع برای بازیبازان قدیمی بسیار لذت بخش می باشد. لازم به ذکر است که بازی Monster Hunter: World در تاریخ ۲۶ ژانویه ۲۰۱۸ برابر با ۶ بهمن ۱۳۹۶ برای پلتفرم های PS4 و Xbox One عرضه می شود. نسخه رایانه های شخصی این بازی نیز در تاریخ نامشخصی پس از نسخه های کنسولی منتشر خواهد شد.

هومن محمدزاده

مدیریت وب سایت میهن گیم

شما ممکن است این را هم بپسندید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *