جزئیات و تاریخ انتشار رسمی The Dark Below توسعه دهنده اول Destiny

Activision تایید کرده است که توسعه دهنده The Dark Below چهل روز دیگر در نهم دسامبر با قیمت ۲۰ دلار منتشر خواهد شد. مهم ترین محتویات این توسعه دهنده به شکل زیر است.

 

 

  • اسلحه و زره و تجهیزات جدید
  • افزایش ظرفیت سطح تابان (Light Level Cap) تا ۳۲: پیش از این با دریافت نهایتا ۱۲۰ Light می‌توانستید تا سطح ۳۰ پیشرفت کنید.
  • ماموریت و خط داستانی جدید: داستان محوری توسعه دهنده از این قرار است که نژاد The Hive (که پیش تر در پایان عصر طلایی با بشریت جنگیده است) در صدد احضار خدایی به نام Crota است تا به رهبری او زمین را نابود کند. شخصی با نام Eris در Tower در The City ظاهر شده و در این باره به Guardian شما هشدار می‌دهد. بدین ترتیب یک داستان جدید سه مرحله‌ای برای فیصله دادن به این قضیه آغاز می‌شود.
  • یک ماموریت Strike جدید با نام The Will of Crota با رئیس جدید Omnigul: هم‌چنین کاربران PS3/PS4 یک ماموریت همکاری اختصاصی دیگر با نام The Undying Mind در منطقه Black Garden دریافت خواهند کرد.
  • سه آرنای جدید برای مالتی پلیر رقابتی: با نام های Pantheon واقع در معبد Vex در منطقه Black Garden، آرنای Skyshock و آرنای The Cauldron یک منطقه آیینی خالی از سکنه Hive.

 

 

 

 

 

توسعه دهنده دوم این بازی House of Wolves نام دارد که ۲۰۱۵ منتشر خواهد شد.

 

فرشاد خرمی

فعال در عرصه گیم عمدتا به عنوان خبرنگار. ژورنالیستی سایبر را به عنوان یک حرفه نگاه می کنم و مطالعات بسیاری در این زمینه داشته ام. همچنین تجربیات و اطلاعاتی در زمینه نقد و بررسی گیم و اصول و فنون آن دارم.

شما ممکن است این را هم بپسندید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *